شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی، از طرح و نمایش جراحی روی جنین در شکم مادر در خلال این کنگره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ابوالفضل مهدیزاده به جزئیات دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی اشاره کرد و گفت: این کنگره از ۱۶ تا ۱۹ مهر ۹۴ در محل سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: تا کنون حدود ۶۰۰ مقاله به دفتر دبیرخانه کنگره رسیده است که تعدادی پس از داوری انتخاب شده و به صورت پوستر و سخنرانی ارائه می‌شوند.

دبیر دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی با بیان اینکه مهمانانی از اروپا و امریکا در این کنگره حضور دارند، گفت: لاپاراسکوپی، پره ناتولوژی و مامایی از جمله بخش های کنگره هستند و ۱۸ پانل در نظر گرفته شده است.

مهدیزاده ادامه داد: اهمیت زایمان طبیعی و چالش های آن، کاهش مرگ و میر مادران در حین زایمان، دانستنی های پزشکی قانونی، مشکلات زنان در دوران یائسگی و اختلالات جنسی برخی موضوعات مطرح در پانل ها هستند.

وی همچنین از نمایش جراحی هایی به صورت زنده توسط پزشکانی برجسته از فرانسه و مصر با موضوع سرطان دهانه رحم و لاپاراسکوپی خبر داد و گفت: در این کنگره برای نخستین بار جراحی جنین نمایش داده خواهد شد.گروهی ازخارج از کشور درباره جراحی روی جنین در شکم مادر مباحثی را ارائه خواهند کرد.

دبیر دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی گفت: از علم روز دنیا عقب نیستیم، اما دانش، تکنولوژی های جدید و فوت و فن هایی وجود دارد که باید به همکاران منتقل و دانسته های آنها به روز شود.

کد خبر 306110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha