مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندار تهران اعلام کرد: آرم‌های طرح ترافیک صادره 86 ـ 85 تا اطلاع ثانوی از اعتبار لازم بر خوردار است.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین طلا در پاسخ به این پرسش که با توجه به اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران مبنی بر اعتبار نداشتن آرم‌های طرح ترافیک موجود از سی‌ویکم شهریور و با توجه به این که هنوز تکلیف نرخ آرم طرح ترافیک مشخص نیست، آیا آرم‌های طرح ترافیک 86 ـ85 فاقد اعتبار خواهند شد، گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مکلف به رعایت مقررات و تصویب نرخ آرم طرح ترافیک از مجاری قانونی است، اما تاکنون مقررات مربوطه رعایت نشده است. [خبر پیشین]

وی افزود: از این رو به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و پلیس راهور اعلام شده است کما فی السابق عمل کنند و بدین ترتیب تا اطلاع ثانوی آرم‌های طرح ترافیک 85 ـ 86 دارای اعتبار و قانونی است و شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از مجوزهای قبلی در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

معاون استاندار تهران اظهار کرد: پس از تعدیل نرخ‌های غیر مصوب، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران مستند به ماده 600 قانون مجازات اسلامی و ماده یک قانون مسوولیت مدنی، مکلف به اعاده مابه‌التفاوت وجوه اخذ شده از سازمان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

طلا در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به سیاست‌های عمومی دولت خدمتگزار و رویکرد تصمیمات شورای اسلامی شهر و شهردار تهران در کاهش هزینه‌های مترتب بر شهروندان، موضوع با تعامل، بازنگری و تعدیل در قیمت‌ها در چارچوب مقررات مربوط حل و فصل شود.

کد خبر 30608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز