پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور، هوای تهران را بعدازظهر پنجشنبه با افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز در برخی مناطق سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شمال شرق و نیز در استان‌های هرمزگان، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

در روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده در برخی مناطق ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد یافت.

همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه توده گرد وخاک در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و جنوب کشور سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود. طی روز چهارشنبه و صبح روز پنج شنبه در شرق کشور وزش باد و گردوخاک پیشبینی می‌شود که در منطقه زابل با توفان گرد وخاک همراه خواهد بود.

طی دو روز آینده خلیج فارس و در روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

با وجود کاهش دمای نسبی در اغلب استان‌های کشور بر اساس بولتن سازمان هواشناسی در روز پنجشنبه همچنان بیشینه دمای استان‌های خوزستان و ایلام به ترتیب به 45 و 41 درجه سانتیگراد خواهد بود. از سوی دیگر چهارمحال و بختیاری تنها استانی است که کمینه دمای آن به کمتر از 10 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هوای تهران نیز در روز پنجشنبه صاف در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد و در بعدازظهر با افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 305969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha