چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در مسیرهای رفت و برگشت جاده چالوس - کرج (کندوان) نیمه سنگین است.

پلیس راه

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستان و افزایش حجم تردد خودروها در منطقه مرزن آباد به کرج و نیز نقاطی از مسیر برگشت یعنی کرج به چالوس ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: در زمان حاضر اتفاقی از وقوع سوانح رانندگی در این مسیر ارتباطی گزارش نشده است و تردد خودروها به آسانی انجام می شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اکنون در بیشتر راه‌های کوهستانی و سخت‌گذر مازندران به ویژه کندوان شاهد جوی پایدار و آفتابی هستیم و مشکل خاصی برای تردد مسافران از این مسیرها وجود ندارد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: بر اساس جدول محدودیت‌های ترافیکی، تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 چهارشنبه يازده شهريور تا ساعت 24 روز جمعه هفته جاری از جاده کندوان (کرج - چالوس) و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت دراین مسیر ارتباطی ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه هفتم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با خط امین 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های این استان است.
از حدود 160 کیلومتری جاده کرج - چالوس ، حدود 80 کیلومتر متعلق به مازندران است.

کد خبر 305918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha