همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش بابت مطالبات مالی‌شان ناراحت هستند گفت: باشگاه به تعهداتش عمل نکرده است و خودش نیز پولی نگرفته است.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار کرد: بازیکنان ناراحت هستند چون مدت زیادی است که پولی دریافت نکرده اند. طبیعی است که می‌خواهند مشکلشان حل شود.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس ا‌ضافه‌ کرد‌: بازیکنان تلاش می‌کنند و به خوبی کار می‌کنند. آنها صبور هستند اما انتظار دارند که مشکلات مالی هر‌ چه‌ سریع‌تر حل شود. من هم امیدوارم که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر این مشکلات رفع شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ادامه این مشکلات روی نحوه کار بازیکنانش تاثیر می‌گذارد، اظها‌ر کرد: بله. این موضوع روی بازیکنانم تاثیر منفی می‌گذارد. من بر‌نامه‌هایی داشتم که برنامه‌هایم تحت تاثیر قرار گرفته است. برای کار کردن یک مربی در یک تیم باید فضا مهیا باشد. فرق نمی‌کند که این مربی در باشگاه فعالیت کند یا در تیم ‌ملی،‌ بلکه باید فضای لازم برای او مهیا باشد.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا با علی اکبر طاهری درباره این مشکلات صحبتی نمی‌کند، ا‌ضافه‌ کرد‌: من قبلا با طاهری در این باره صحبت کرده‌ام و گفته‌ام که بازیکنان باید از لحاظ مالی خیالشان راحت باشد اما باشگاه نتوانسته به تعهداتش در قبال این مسائل عمل کند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که از باشگاه پر‌سپولیس پولی دریافت کرده است یا خیر، توضیح داد: من در فصل جاری هیچ پولی نگرفته‌ام.

وی همچنین درباره این که تا دیدار پر‌سپولیس مقابل سایپا چه اتفاقی رخ خواهد داد، ا‌دا‌مه‌ داد: نمی‌دانم تا آن زمان خواسته بازیکنان برطرف می‌شود یا خیر اما ما زمان را از دست می‌دهیم و این باعث می‌شود که تمرکز بازیکنان بر هم بخورد.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ورزش و جوانان به باشگاه کمک مالی نمی‌کند هم، اظها‌ر کرد: به من ارتباطی ندارد که پول باشگاه پر‌سپولیس از چه منبعی تامین می‌شود. وظیفه من نیست که به این مساله فکر کنم و فقط مسائل فنی به من ارتباط دارد، ولی برای من عجیب است که پر طرفدارترین تیم آسیا اینقدر مشکل دارد. جوی که وجود دارد، جو مناسبی نیست. بازیکنان می‌خواهند تلاش کنند اما ذهن و تمرکزشان به جای دیگری معطوف است و این موضوع تاثیر منفی می‌گذارد.

کد خبر 305910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha