همشهری آنلاین: در انتخابات امروز هیأت ریسه شورای شهر تهران اصولگرایان توانستند به پیروزی برسند.

مهر نوشت: در جلسه علنی شورای شهر تهران، انتخابات هیات رییسه سومین سال شورای شهر تهران برگزار شد که اصولگرایان توانستند در انتخابات به پیروزی برسند.

در این انتخابات احمد مسجد جامعی به عنوان نامزد طیف اصلاح طلب شورا و مهدی چمران به عنوان گزینه مورد نظر اصولگرایان شورای شهر تهران معرفی شدند.

پس از شمارش آرا مهدی چمران با ۱۷ رای به عنوان رییس شورای شهر تهران برگزیده شد. احمدمسجدجامعی ۱۳ رای کسب کرد و یک رای نیز سفید بود.

سال گذشته مهدی چمران با ۱۸ رای توانست به صندلی ریاست شورا بازگردد.

همچنین در این رقابت احمد مسجد جامعی نخستین رییس شورای شهر تهران در دوره چهارم، ۱۳ رای کسب کرد.

  • طلایی نایب رییس شورای شهر تهران شد

همچنین در جلسه علنی امروز،احمد حکیمی پور و مرتضی طلایی به عنوان گزینه های نایب رییسی شورای شهر تهران معرفی شدند که طلایی با ۱۶ رای توانست به عنوان نایب رییس شورای شهر تهران انتخاب شود. حکیمی پور در این رقابت ۱۵ رای کسب کرد.

مرتضی طلایی سال گذشته با ۱۷رای پس از دوبار رای گیری به عنوان نایب رییس شورای شهر تهران انتخاب شد .طلایی در سال نخست شورای چهارم با ۲۲ رای این مسئولیت را عهده دار شده بود .

  • قناعتی با ۱۷ رای منشی اول شورای شهر تهران شد

در این انتخابات پیرهادی و قناعتی از سوی اصولگرایان و تندگویان و شجاع پوریان از سوی اصلاح طلبان برای کسب صندلی منشی اول و دوم هیات رییسه به رقابت پرداختند که قناعتی با ۱۷ رای به عنوان منشی اول و پیرهادی با ۱۷ رای به عنوان منشی دوم شورای شهر تهران در سال سوم انتخاب شد.

شجاع پوریان و تندگویان نیز هرکدام ۱۴ رای کسب کردند.

سال گذشته ابوالفضل قناعتی، هادی ساعی و جدیدی برای این سمت به رقابت پرداختند که قناعتی با ۱۸ رای به عنوان منشی اول انتخاب شد.

  • تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران در سال سوم شد

در انتخابات امروز همچنین اسماعیل دوستی و رضا تقی پور برای مسئولیت سخنگویی شورای شهر تهران به رقابت پرداختند که تقی پور با ۱۶رای به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب شد.

دوستی در این رقابت ۱۴ رای کسب کرد و یک رای نیز سفید بود.

سال گذشته رضا تقی پور و اسماعیل دوستی برای سمت سخنگوی شورا کاندیدا شدند که تقی پور با ۱۸ رای به عنوان سخنگو انتخاب شد و دوستی نیز ۱۴ رای کسب کرد.

کد خبر 305729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha