سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶
۰ نفر

احسان حاج‌صفی، هافبک تیم ملی که با قراردادی ۲ ساله به تیم دسته دومی اف‌اس‌وی فرانکفورت آلمان پیوست، معتقد است که زمان حضورش در فوتبال اروپا فرارسیده است.

حاج‌صفی: بازی در آلمان برای من چالش بزرگی است

او درباره اين موضوع به سايت باشگاه مي‌گويد: «پس از كسب موفقيت در كشورم، زمان آن فرا رسيده بود كه گامي جديد در دوران بازيگري‌ام بردارم. بازي در بوندس‌ليگاي 2، كشوري كه قهرمان جهان شده و باشگاه سنتي همچون فرانكفورت، براي من چالشي بزرگ است. من از مسئولان اين باشگاه به‌خاطر اينكه فرصت بازي در اين تيم را در اختيارم قرار داده‌اند، تشكر مي‌كنم و تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم تا پاسخ اعتماد آنها را بدهم.»

تيم جديد حاج‌صفي كه پس از اينتراخت تيم دوم فرانكفورت محسوب مي‌شود، در آخرين بازي خود در هفته پنجم بوندس‌ليگاي 2موفق به كسب پيروزي يك بر صفر برابر سن‌پائولي شد و اكنون در جدول رده‌بندي رقابت‌ها رده نهم را به‌خود اختصاص داده است.

توماس اورال، سرمربي اف‌اس‌وي نيز درباره حضور بازيكن ايران در تركيب تيمش عنوان مي‌كند:‌ «حاج‌صفي بازيكني بسيار با تجربه است كه سابقه حضور در جام جهاني را دارد و نسبتا جوان محسوب مي‌شود. ما با حضور او مي‌توانيم فضاي خالي‌اي كه در سمت چپ تركيب‌مان وجود داشت را پوشش دهيم. همچنين توانايي او براي بازي در چند پست دست ما را براي قرار دادنش در نقاط مختلف ميدان باز مي‌گذارد.»

كلمنس كروگر، مديرورزشي اف‌اس‌وي فرانكفورت هم درباره اين انتقال اضافه مي‌كند:‌ «ما مفتخريم كه توانسته‌ايم چنين بازيكن باتجربه‌اي را به خدمت بگيريم. او پيش از اين توانايي‌هايش را در جام‌جهاني 2014 و چندين بازي ملي و نيز حضور در ليگ قهرمانان آسيا اثبات كرده و نشان داده است كه مي‌تواند در بالاترين سطوح بازي كند.»

حاج‌صفي 25ساله تا پايان‌ماه ژوئن 2017با اين تيم قرارداد دارد. او كه پيش از حضور در بوندس‌ليگاي 2 يكي از بهترين‌هاي سپاهان بود، در اوايل ليگ پانزدهم از اين تيم جدا شد تا با اف‌اس‌وي فرانكفورت قرارداد ببندد.

کد خبر 305707

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha