همشهری آنلاین: به مناسبت دهم شهریور روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد‌علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی و سردار سرتیپ موسی بختیاری معاون هماهنگ کننده این قرارگاه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

انصاری

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح ما بر مبانی قرآن استوار است و نیروهای نظامی ما در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح دارند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: همه ما باید به قرآن به عنوان یک نعمت نگاه کنیم چرا که قرآن شفای همه دردها است به ویژه دردهای روحی و فکری و همه ما باید از این نعمت نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و بزرگترین استفاده از قرآن در فهم و عمل به آن است.

وی در پایان افزود: در دنیا همیشه هر جا حرف و سخن حق بوده است در مقابل آن باطلی قد علم کرده است و این همه تهدید و تحریم و فشار که بر ما وارد می‌شود به خاطر این است که حرف حق می‌زنیم و به همین خاطر اهمیت نیروهای نظامی ما یک اهمیت دینی است و اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند در دفاع از این کشور مظلوم پدافند در اولویت اول است این یک واقعیت دینی، اجتماعی و سیاسی است.

در این مراسم قاری بین المللی قرآن آقای احمد ابو القاسمی و قاری برتر ارتش آقای محمد نصرتی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و حافظ کل قرآن آقای شیبانی به سوالات قرآنی حضار پاسخ گفت.

همچنین در پایان این مراسم از فعالان قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 305627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha