زن جوان وقتی برای خدمات ماساژدرمانی به خانه‌ای در غرب پایتخت رفت نمی‌دانست حادثه شومی در انتظارش است.

اين زن بامداد ديروز درحالي‌كه روي لباس‌هايش آثار لكه‌هاي خون ديده مي‌شد و به‌شدت وحشت زده بود به كلانتري 140كن رفت تا آنها را در جريان جنايتي سياه قرار دهد. وي گفت:من در زمينه ماساژدرماني براي زنان بيمار فعاليت دارم كه در همين راستا افراد زيادي با من تماس مي‌گيرند.

ديروز موبايلم زنگ خورد و وقتي پاسخ دادم مردي مدعي شد كه شماره موبايلم را از روي يك آگهي به‌دست آورده است. او گفت كه همسرش به‌شدت مريض است و خواست تا براي انجام خدمات ماساژ درماني به خانه او بروم. من هم بي‌آنكه بدانم او نقشه شومي در سر دارد راهي خانه وي شدم.

وقتي رسيدم مرد جوان در را باز كرد و وارد آپارتمان شدم اما خبري از همسر وي نبود. آنجا بود كه متوجه نيت او شدم. خواستم از آنجا فرار كنم اما مرد جوان در را قفل كرد و پس از آن با تهديد به من تجاوز كرد. وي ادامه داد: دقايقي بعد يك ليوان روي ميز گذاشت و با زور از من خواست تا آن را سر بكشم. من نيز در يك لحظه از غفلت او استفاده كردم و ليوان را شكستم و با شيشه شكسته چند ضربه به او زدم.

او خون آلود روي زمين افتاد و من به سرعت توانستم از آنجا فرار كنم. به‌دنبال اظهارات اين زن، مأموران با دستور قاضي بستان‌زاده بازپرس جنايي راهي خانه مرد جوان شدند و پس از ورود به آپارتمان شيشه‌هاي شكسته و آثار لكه‌هاي خون را ديدند اما اثري از مرد جوان نبود. به گزارش همشهري، هم‌اكنون تحقيقات در اين پرونده براي شناسايي و دستگيري مرد جوان شروع شده است تا ابعاد پنهان پرونده آَشكار شود.

کد خبر 305553

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha