همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: به منظور کیفیت بخشی به فضای اجتماعی شهر تهران نیروهای مورد نیاز در حوزه شهربان و معبربان پس از موفقیت در آزمون ورودی تخصصی و انجام گزینش‌های لازم بکار گرفته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، چیذری با تاکید بر لزوم آموزش برای نیروهای شهربان افزود: در جلسه نظارت ستادی که با حضور  قالیباف برگزار شد، شهردار تهران توجه و اهتمام ویژه ای را در خصوص آموزش و بکارگیری نیروهایی که در شرکت شهربان شهرداري تهران فعالیت می کنند، داشت.

وی افزود: بر همین اساس اولین دوره آموزش شرکت را در دو قالب تئوری و میدانی (عملی) برگزار نمودیم و در پایان دوره نیز از شرکت کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد.

چیذری خاطر نشان کرد: موفقیت در آزمون و اخذ تائیدیه از سوی دستگاه‌های نظارتی برای هر فردی که قرار است در شرکت به‌کار گرفته شود یک امر مسلم است.

مدیرعامل شرکت شهربان ادامه داد: همکاران من در حوزه معاونت اداری مالی شرکت به خوبی بر این نکته واقفند که پرداخت به موقع حقوق و مزایای یک پرسنل شرکت که بصورت شبانه روز در مناطق 22 گانه مشغول فعالیت می باشد یک اصل مسلم است و هرگز نباید این عزیزان در این خصوص کوچکترین دغدغه ای داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی تلاش خود را برای به حداقل رساندن دغدغه های آنان بکار خواهیم بست تا این عزیزان با فراغ خاطر به خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تهرانی بپردازند.

چیذری تاکید کرد: هر چند نیروهای جذب شده از طریق پیمانکار وارد سیستم ما خواهند شد؛ اما امنیت شغلی ، حفظ و ارتقای نیروهای سالم و وفادار برایمان یک اصل است و بر همین اساس است که اکثریت نیروهای شرکتی همان افرادی هستند که از ابتدای تشکیل شرکت بکار گرفته شده اند.

کد خبر 305472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha