تمرینات تیم ملی اواسط هفته با حضور تمام ملی‌پوشان برگزار خواهد شد.

فوتبال-تیم ملی

تمرينات تيم ملي در شرايطي شروع شده كه كارلوس كي‌روش هنوز تمام بازيكنان خود را در اختيار ندارد. كي‌روش قبل از برگزاري دور جديد اردوي تيم ملي 23بازيكن را به اردو دعوت كرد كه به‌دليل غيبت لژيونرها و البته احسان حاج‌صفي كه براي مذاكره با تيمي آلماني راهي اين كشور شده بود و علي كريمي، ملي‌پوش سپاهان كه ديرهنگام به اردو دعوت شد، تمرينات در روز اول با 17بازيكن آغاز شد. در ادامه علي كريمي نيز به جمع بازيكنان اضافه شد تا فقط لژيونرها و حاج‌صفي در تمرينات غايب باشند.

اكنون دغدغه اصلي سرمربي تيم ملي حضور لژيونرها در اردوست. قرار است تا امروز سردار آزمون و سعيد عزت‌اللهي، 2بازيكن روستوف به اردوي تيم ملي بپيوندند. اما عليرضا جهانبخش، بازيكن آلكمار هلند امروز در ليگ برتر هلند به ميدان مي‌رود و قرار است بعد از اين مسابقه به تمرينات تيم ملي اضافه شود. براي همين جهانبخش دوشنبه ‌خودش را به مربيان تيم ملي معرفي مي‌كند.

همچنين عليرضا حقيقي كه براي مذاكره با يك تيم انگليسي راهي اين كشور شده است به همراه حاج‌صفي كه در كشور آلمان حضور دارد، با پايان فرصت نقل‌و‌انتقالات در تاريخ 9شهريور و مشخص شدن تيم‌هاي خود، به‌احتمال بسيار زياد از روز سه‌شنبه به اردوي تيم ملي اضافه خواهند شد.

تيم ملي عصر ديروز يك جلسه تمرين در كمپ تيم‌هاي ملي انجام داد؛ تيمي كه خود را براي بازي دوم مقدماتي جام جهاني 2018روسيه مقابل گوام آماده مي‌كند. مردان كارلوس كي‌روش گام نخست مقابل تركمنستان را نااميدكننده شروع كردند و به نتيجه تساوي يك ـ يك دست يافتند. پس از اين مسابقه كي‌روش به كشورش پرتغال سفر كرد و بازگشت اين مربي به تهران در هاله‌اي از ابهام قرار گرفت؛ چنان‌كه برخي از منتفي شدن حضور كي‌روش در تركيب تيم ملي خبر مي‌دادند و در نهايت كي‌روش به تهران بازگشت.

کد خبر 305446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha