همشهری آنلاین: تولیت آستان علوى طى دیدار با رزمندگان مستقر در مناطق عملیاتى استان‌های بابل و الانبار، آنان را به صبر و شکیبایى فرا خواند و بر پیروى از منش و زندگانى حضرت سیدالشهدا (ع) تاکید کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌ بیت (ع)، توليت حرم امام علی (ع) به همراه فرماندهان نيروهاى مردمى تحت پوشش اين آستان طي بازديد از اردوگاه‌هاى نظامى مستقر در منطقه الرزازه، الرفاعى، جرف الصخر و الفارسيه، با رزمندگان مستقر در اين مناطق ديدار كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سيد نزار حبل المتين طى ديدار با رزمندگان ضمن تلاوت سوره مباركه عصر و اشاره به مفاهيم صبر و شكيبايى موجود در اين سوره، فتواى جهاد كفايى مرجعيت عاليقدر نجف را براى بسیج كردن پيروان اهل‌ بيت (ع) ضد تكفريان، سرنوشت‌ساز دانست.

وی ضمن تاكيد بر الگو قرار دادن منش و زندگانى حضرت سيدالشهدا (ع) در اين جنگ خاطرنشان كرد: صبر و ايمان عامل اساسى پيروزى بر دشمنان است؛ گرچه اسلحه و تجهيزات نظامى در پيروزى بسيار مهم است اما اگر صبر و ايمان در كار نباشد پيروزى به ثمر نخواهد رسيد. چرا كه حضرت سيد الشهدا به ياران خويش فرمود: «به خداوند قسم شكست نخواهيد خورد. زيرا ما در راه حق شكيبايى مى‌كنيم».

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰