همشهری آنلاین: هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران عصر روز جمعه (۶ شهریور) با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که با رقم خوردن نتایجی عجیب به پایان رسید.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در تهران تیم تاسیسات دریایی در یک بازی یک طرفه با نتیجه قاطع ۷ بر ۱ دبیری تبریز را درهم کوبید و به صدرنشینی خود تداوم بخشید. به دلیل حضور افشین دبیری در سالن، این دیدار توسط ناظر مسابقه برای دقایقی در نیمه اول متوقف شده بود، اما با خروج مدیرعامل دبیری این دیدار از سرگرفته شد.

در قم تیم مقاومت دست به کار بزرگی زد و با نتیجه عجیب ۸ بر ۲ میزبان خود را شکست داد. یاسین پیشرو در این مسابقه بسیار ضعیف و دور از حد انتظار ظاهر شد.

در تبریز تیم مس سونگون با برتری ۴ بر ۱ مقابل آذرخش در جمع مدعیان قهرمانی باقی ماند. مسی‌ها در این دیدار کار دشواری نداشتند و در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودند و تیم آذرخش هم حرفی برای گفتن نداشت.

نمایندگان مشهد نیز روز خوبی را سپری کردند. تیم فردوسی با نتیجه ۴ بر ۱ مهمان خود، شهروند ساری را با شکست بدرقه کرد تا ساروی‌ها با دست خالی به شهر خود بازگردند. تیم فرش آرا هم میزبان خود، تیم کاشی نیلوي اصفهان را ۴ بر ۲ شکست داد تا از قعر جدول جدا شود.

در تهران دیدار تیم‌های میثاق و حفاری اهواز با تساوی در عدد ۴ به اتمام رسید. نیمه نخست این بازی با برتری سه بر دو میزبان همراه بود، اما در نیمه دوم تیم حفاری بازی را به تساوی کشاند.

در آخرین دیدار این هفته هم که در قرچک برگزار شد، در یک بازی جنجالی و پُرگل تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند با نتیجه ۶-۶ به تساوی دست یافتند. در این دیدار سرپرست گیتی‌پسند از زمین مسابقه اخراج شد.

جدول رده‌بندي


1- تاسيسات دريايي تهران، 19 امتياز


2- مس سونگون ورزقان، 13 امتياز


3- ياسين پيشروي قم، 12 امتياز


4- گيتي‌پسند اصفهان، 11 امتياز، تفاضل گل 7


5- ميثاق تهران، 11 امتياز، تفاضل گل 0

 

کد خبر 305366

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha