شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به نتایج نهایی نقل و انتقالات دانشجویی گفت: با نقل و انتقال ۵ هزار و ۷۷۳ دانشجو موافقت شد.

به گزارش مهر، ابوالحسن ریاضی با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویان در سال ۹۴ گفت: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات در سال ۹۴ از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه داشت.

وی افزود: دانشجویان در مهلت تعیین شده با وارد شدن به سایت مربوطه نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند، پس از بررسی دانشگاه مبداء از اول خردادماه تا ۱۵ تیر و دانشگاه مقصد از ۱۵ تیر تا پایان مرداد نتایج نهایی اعلام شد.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: ۱۵ هزار و ۵۳ نفر در مهلت اعلام شده برای نقل و انتقالات دانشجویی ثبت نام کردند که پس از بررسی های دانشگاه‌های مبداء و مقصد در نهایت با نقل و انتقال ۵ هزار و ۷۷۳ نفر موافقت شد.

وی در خصوص اینکه تعداد موافقت با نقل و انتقال دانشجویان نسبت به تقاضاها کم بود گفت: برخی از دانشگاه های مبداء با نقل و انتقال دانشجویان خود موافقت نکرده همچنین برخی از دانشگاه های مبداء نیز براساس شاخص هایی که داشتند با برخی از تقاضاها موافقت نکردند و در نهایت با نقل و انتقال ۵ هزار و ۷۷۳ نفر موافقت شد.

 

کد خبر 305360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha