همشهری آنلاین: هر چهار ملی‌پوش کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال برنز شده و اولین مدال‌های آسیایی تاریخ اسکواش کشورمان را به دست آوردند.

Squash Team

به گزارش روابط عمومي فدراسيون اسكواش،‌ چهار ملي‌پوش اسكواش ايران با شکست ديدار نيمه نهايي از رسيدن به فينال بازمانده و مدال برنز را بر گردن آويختند. اين در حالي است که با بدشانسي هر چهار ملي‌پوش ما به مصاف قهرمانان آسيا رقتند.

دانيال قاروني، نماينده زير 13 سال كشورمان در نخستين ديدار خود در مرحله نيمه نهايي به مصاف حريف قدرتمند هندي رفت با نتيجه 3 بر 1 شکست خورد.

عليرضا شاملي، بازيكن زير 17 سال ايران به مصاف نماينده اردن و قهرمان آسيا رفت و در يک بازي نزديک رقابت را با نتيجه 3 بر 2 به حريف خود واگذار کرده و به عنوان سوم مشترک دست يافت.

در ديگر ديدار اين مرحله سجاد زارعيان، اسكواش‌باز زير 19 سال كشورمان با نماينده هند روبرو شد و بازي را با نتيجه 3 بر 0 به اين قهرمان آسيا واگذار کرد و او هم به عنوان سومي مشترک دست يافت.

در آخرين ديدار نيز محمدرضا جعفرزاده، نماينده زير 15 سال ايران با حريف مالزيايي بازي کرد که در اين مسابقه شکست خورد و او هم از حضور در فينال بازماند.

کد خبر 305354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha