شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵
۰ نفر

امیر حسین اعظمی: پرویز مظلومی در ۴بازی ابتدای فصل موفق به کسب ۹امتیاز شد.او معتقد است با شرایطی که استقلال قبل از شروع فصل داشت، این نتایج راضی‌کننده است.

پرویز مظلومی

او درخصوص شرايط فعلي استقلال، شانس قهرماني اين تيم در ليگ برتر و مسائل مختلف ديگر به سؤالات همشهري پاسخ مي‌دهد.

  • از 4بازي 9امتياز گرفته‌ايد، آيا اين نتايج تا الان برايتان راضي‌كننده بوده است؟

بله، راضي‌كننده است چون ما شرايط خاصي داشتيم و تمرينات را دير شروع كرديم. حتي بعضي از بازيكنان دير به تمرينات ملحق شدند و ما آمادگي كاملي براي شروع ليگ نداشتيم. خوشبختانه امتيازهاي خوبي جمع كرديم، خصوصا اينكه 2بازي بيرون از خانه را برديم. من رضايت دارم و زيبا هم بازي مي‌كنيم. فقط بايد تلاش كنيم تا در طول 90دقيقه خوب باشيم و كمتر اشتباه كنيم.

  • مثل اينكه هواداران استقلال هم نسبت به فصل گذشته بيشتر شده‌اند؟

بله، همينطور است. من از همان اول گفتم كه شعارمان آشتي با هواداران استقلال است و خوشحالم كه آنها بيشتر از گذشته به استاديوم مي‌آيند. فقط بايد تلاش كنيم تا رضايت آنها را جلب كنيم. بايد كاري كنيم كه 100هزار نفر براي استقلال به ورزشگاه بيايند. ما تيم جواني داريم و به حمايت هواداران استقلال نياز مبرمي داريم.

  • فكر مي‌كنيد استقلال از لحاظ فني چه مشكلاتي دارد؟

ما از لحاظ ساختار تهاجمي تيم خوبي داريم ولي بايد روي دفاع تيمي كار كنيم. در دفاع تيمي دچار مشكل هستيم كه بايد برطرف شود.

  • آيا بازيكني در استقلال وجود دارد كه انتظارات شما را برآورده نكرده باشد؟

اكثر بچه‌ها در حد توان كارشان را انجام مي‌دهند و زحمت مي‌كشند. بعضي‌ها نياز به تمرين بيشتر دارند، مثل كرار جاسم كه اضافه وزن دارد و هنوز آماده نيست.با اين حال او تلاش مي‌كند تا خيلي زود آماده شود.

  • چرا كرار اينقدر چاق شده است؟

كرار در دوران استراحت زياد تمرين نكرده و چاق شده است.در تيم‌هاي حرفه‌اي دنيا بازيكنان بعد از پايان فصل طبق برنامه مربيان تمرين مي‌كنند ولي اينجا خيلي از بازيكنان غيرحرفه‌اي هستند.فقط تعداد كمي هستند كه استراحت مي‌كنند و اينكه بازيكن در فصل استراحت تمرين نمي‌كند، اصلا خوب نيست.

  • خيلي‌ها در هفته‌هاي گذشته از شما انتقاد كردند كه به‌عنوان سرمربي استقلال با كرار مماشات كرديد و مقابل بي‌انضباطي‌هاي او عكس‌العمل خاصي نشان نداديد. در اين مورد چه صحبتي داريد؟

شما از بيرون به اين موضوع نگاه مي‌كنيد و خبر نداريد در داخل تيم چه خبر است. من به هيچ بازيكني اجازه بي‌انضباطي نمي‌دهم و كرار را هم در 2بازي نيمكت‌نشين كردم. بازيكن خارجي مثل ما نيست كه با مشكل مالي كنار بيايد و اگر باشگاه به تعهداتش عمل نكند، قطعا با مشكل مواجه مي‌شويم. بازيكني مثل كرار عاشق پيراهن استقلال نيست و برايش در وهله اول مسائل مالي مهم است. اگر او مشكلي نداشته باشد كارش را به بهترين شكل ممكن انجام مي‌دهد.

  • داستان ريوالدو به كجا رسيد، آيا قرار است اين بازيكن از استقلال جدا شود؟

مهم‌ترين مشكل ريوالدو به مسائل روحي و رواني مربوط مي‌شود.او از خانواده‌اش دور است و بايد باشگاه شرايط را فراهم كند تا خانواده‌اش به ايران بيايند. بحث مالي هم مهم است ولي بيشترين مشكل او به مسائل روحي برمي‌گردد. قرار است ريوالدو امروز با مسئولان باشگاه جلسه داشته باشد. او تا به حال حتي با 30درصد توانش هم بازي نكرده است. اميدوارم مشكل ريوالدو حل شود هر چند خوشبختانه بحث مسكن او حل شده و باشگاه برايش آپارتمان تهيه كرده است.

  • قبول داريد پروپيچ مهاجم خارجي استقلال هنوز چيزي از خودش نشان نداده است؟

اين بازيكن نياز به زمان دارد و اتفاقا در بازي با استقلال اهواز نمايش خوبي داشت و روي گل دوم و برتري ما تأثيرگذار بود. او بازيكن بزرگي است و قطعا از اين بهتر خواهد شد.او هنوز به‌طور كامل با استقلال هماهنگ نشده است.

  • استقلال امسال قهرمان ليگ مي‌شود؟

تنها ما به دنبال قهرماني نيستيم و مدعيان ديگر هم چنين هدفي دارند. استقلال هميشه مدعي قهرماني است و امسال هم تلاش مي‌كنيم تا به اين هدف برسيم. ما دنبال قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي هستيم و نهايت تلاشمان را براي رسيدن به اين هدف انجام خواهيم داد.

  • اصلي‌ترين رقيب استقلال براي قهرماني كدام تيم است؟

از يك تيم نمي‌توان نام برد.تيم‌هايي مثل سپاهان، نفت، تراكتورسازي، ذوب‌آهن و حتي پرسپوليس و فولاد، ليگ برتر را براي قهرماني آغاز كرده‌اند.صحبت‌كردن از قهرماني خيلي زود است.

کد خبر 305313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha