همشهری آنلاین: رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، مبانی فکری و عقیدتی اسلام را از نماد اقتدار دانست و گفت:‌ مرزبندی عقیدتی، اخلاقی و سیاسی که انسان و قدرت حول آن شکل می‌گیرد از مبانی اقتدار است.

وحیدی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی روز گذشته در همایش اقتدار ملی همدلی و همزبانی دولت و ملت با اشاره به رمز بقای اقتدار هر کشور اظهار داشت: اقتدار ملی، رمز بقا است و هیچ کشور بدون قدرت، قادر به ادامه حیات نیست.

وی افزود: باید مبانی اقتدار را در فرهنگ کشورمان تعریف و بازشناسی کنیم تا در بزنگاه‌ها به تسلط خود در بیاوریم.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی مبانی فکری و عقیدتی اسلام را از نمادهای اقتدار دانست و گفت: مرزبندی عقیدتی، اخلاقی و سیاسی که انسان و قدرت حول آن شکل می‌گیرد از مبانی اقتدار است.

سردار وحیدی تصریح کرد: دفاع مقدس، اقتدار و قدرت را برای کشورمان به همراه داشت، 12 سال پایداری در مسئله هسته‌ای نماد بسیار بزرگی از اقتدار است چرا که تسلیم نشدیم و بر اصول خود پافشاری کردیم.

وی ادامه داد: ارتباط امت و امامت با تغییر نوع نگاه حکومت از سلطه‌گری و پادشاهی به نظام امت و امامت، عنصر اقتدار کشورمان را تغییر داد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در ادامه، وحدت را یکی دیگر از مولفه‌های اساسی اقتدار دانست و گفت: این همایش گامی در جهت پرداخت وحدت بین همه اقشار و مابین دولت و ملت است و شناخت تعریف از مولفه‌های آن محسوب می‌شود.

کد خبر 305270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha