جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگردانی انیمیشن جذاب «کارخانه هیولا»، این‌بار به سراغ احساسات درونی دختر بچه‌ای به نام «رایلی» رفته تا بتواند انیمیشنی متفاوت به نام «پشت و رو» (درون بیرون) را بسازد.

انیمیشن

به گزارش فارس «پشت و رو» (درون بیرون)، یک انیمیشن سه بعدی کمدی به کارگردانی مشترک «پیت داکتر» و «رونالد دل کارمن» است که داستان دختری به نام «رایلی آندرسون» را روایت می‌کند که به خاطر کار پدرش مجبور شده از دوستان خود در زندگی آرامی که در حومه شهر داشته دل بکند و به سانفرانسیکوی بزرگ و شلوغ بیاید و از این بابت اصلا خوشحال نیست اکنون احساس او؛ شادی، خشم، نفرت، ترس و غم در قالب انسان‌های کوچک در داخل سر او سعی دارند تا رفتارهای او را به بهترین نحو مدیریت کنند.

این فیلم توسط کمپانی انیمیشن‌سازی «پیکسار» ساخته شده و از 19 ژوئن سال میلادی جاری توسط کمپانی «والت دیزنی» به نمایش درآمده است.

در انیمیشن «پشت و رو»، «کیتلین دیاس» در نقش «رایلی»، «امی پولر» در نقش لذت،«فیلیس اسمیت» در نقش غمگینی، «بیل هادر» در نقش ترس، «لویس بلک» در نقش عصبانیت، «میندی کالینگ» درنقش نفرت، «دایان لین» در نقش مادر رایلی و «کایل مک‌لاهال» در نقش پدر رایلی صدا پیشگی کرده‌اند.

                        «لویس بلک» دوبلور احساس عصبانیت در انیمیشن «پشت و رو»

«پیت داکتر»، نویسنده، بازیگر و کارگردان 37 ساله هالیوود، که در انیمیشن «پشت و رو» علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، به جای احساس عصبانیت پدر نیز صحبت کرده است، به عنوان کارگردان دو فیلم «آپ» و «کارخانه هیولا»، به عنوان نویسنده، «کارخانه هیولا»، «آپ»، «وال ای»، «داستان اسباب بازی1، 2 و 4» و به عنوان دوبلور، انیمیشن‌های «کارخانه هیولا»، «شگفت‌انگیزها»، «حوادث آقای شگفت‌انگیز» (به جای آقای شگفت‌انگیز)، «وال ای» و «آپ» را در کارنامه کار خود دارد.

او که با توجه به سنش یکی از پرجایزه‌ترین انیماتورهای عالم سینماست، علاوه بر موفقیت در جشنواره‌های مختلف سینمایی و کسب جوایز زیادی چون بفتا، آنی و گلدن گلوب و بارها نامزدی اسکار در سال 2010 برای انیمیشن «آپ» برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سینمایی سال شد.

کد خبر 305252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha