سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: با انجام شش دور مسابقه و کسب ۵ برد و ۱ باخت، تیم کشورمان در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.

Chess

تيم ايران با پیروزی ۳/۵ بر ۰/۵ مقابل بلاروس در دور سوم ۶ امتیاز تيمي و 11 امتياز انفرادي از ۳ پیروزی به دست آورد.

در دور چهارم اما تيم كشورمان برابر مجارستان صدرنشين با نتيجه 2.5 بر 1.5 مغلوب شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شطرنج، در این دیدار محمدامین طباطبایی تنها چهره پیروز بود، پرهام مقصودلو به نتیجه مساوی رضایت داد و شاهین لر پری و آرش طاهباز نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. با این شکست تیم شطرنج ایران در پايان دور چهارم در رده چهارم ایستاد.

در دور پنجم تیم ایران موفق شد تیم قدرتمند روسیه را با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ شکست دهد و مجدداً شانس‌های قهرمانی خود را زنده نماید

در این دیدار استاد بین‌المللی محمدامین طباطبایی و پرهام مقصودلو برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و آرش طاهباز به نتیجه مساوی دست یافت و شاهین لر پری هم نتیجه را به حریف واگذار کرد.

از آنجا که تیم مجارستان در مقابل هندوستان به نتیجه مساوی دست یافت، فاصله امتیاز ايران با اين تیم نیز کم شد و تیم ایران با امتیاز برابر با هند و سنگاپور در رده سوم (مقام دوم تا چهارم مشترک) قرار گرفت.

در دور ششم این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران به مصاف هندوستان رفت و با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی رسید. در همین دور و در رقابت حساس دیگر مجارستان و سنگاپور به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت دادند تا ایران با 5 برد و 1 باخت در پایان این مرحله از مسابقات صدرنشین جدول شود.

پس از ایران، مجارستان و روسیه به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

شطرنج‌بازان ایرانی در دور هفتم مسابقات به مصاف ازبکستان، تیم چهارم جدول می‌روند.

 

کد خبر 305012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha