گروه سیاسی: برخی منابع خبری در حالی از وقوع تغییرات در ستاد انتخابات کشور خبر دادند، که ساعتی پس از اعلام، این خبر از سوی مسئولان وزارت کشور تکذیب شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در گفتگو با همشهری، با رد هرگونه تغییر در ستاد انتخابات، تاکید کرد: درحال حاضر، همچنان بنده مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور هستم.

علی‌اصغر کاراندیش درباره انتشار اخباری مبنی بر این‌که تغییرات در ستاد انتخابات وزارت کشور پیش از تودیع سید مجتبی ثمره هاشمی از معاونت سیاسی وزارت کشور و با صدور حکم برای فردی به نام حسن خانلو ایجاد شده است، اظهار داشت: من وارد جزییات نمی‌شوم و اگر کسی جزییات بیشتری می‌خواهد، از دفتر وزیر جویا شود.

درحالی که موافقت با استعفا و یا تعیین جانشین برای مدیران کل وزارت کشور، با حکم و نظر مستقیم وزیر کشور نهایی و ابلاغ می‌شود، معاون سیاسی سابق وزارت کشور گفت که تغییر مدیرکل انتخابات این وزارت خانه در زمان وی صورت گرفته است.

مجتبی ثمره هاشمی در گفتگو با ایرنا، در مورد تغییر مدیرکل انتخابات وزارت کشور، گفت: در روزهای آخر مسئولیتم به‌عنوان معاون سیاسی وزارت کشور با هماهنگی با علیرضا افشار معاون سیاسی جدید این وزارتخانه، حسن خانلو به جانشینی اصغر کاراندیش مدیرکل امور انتخابات وزارت کشور تعیین شده است.

ثمره هاشمی هیچ توضیحی درباره نظر وزیر کشور درباره این جابجایی ارائه نداده است.

یک مقام آگاه و مسئول در وزارت کشور هم در گفتگو با همشهری، با رد تعیین جانشین برای مدیرکل انتخابات وزارت کشور، تصریح کرد: کاراندیش همچنان مدیرکل انتخابات وزارت کشور است.

وی با اعلام این نکته که تغییر یک مدیرکل چیز عجیبی نیست، خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی مسئولیت ثمره هاشمی، صحبت‌هایی در خصوص برخی مدیران زیرمجموعه معاونت سیاسی وزارت کشور شده بود اما هیچ کدام به صورت قطعی درنیامد.

وی در ادامه تاکید کرد: خبر سرپرستی فرد جدید به جای کاراندیش را تکذیب نمی‌کنم چرا که هنوز هیچ خبر رسمی منتشر نشده است و اگر بنا بر تغییری باشد، پس از اعلام نظر وزیر، به صورت رسمی از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

کد خبر 30341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز