مشاور عالی رئیس سازمان سنجش با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش، نحوه ثبت نام و مواد درسی این آزمون را شرح داد.

حسين توكلي در توضيح نحوه ثبت‌نام متقاضيان شركت در آزمون استخدامي آموزش و پرورش گفت: اين وزارتخانه براي تأمين نيروي انساني متعهد و كارآمد مورد نياز براساس مجوز سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوري نسبت به جذب 3هزارو704 نفر از افراد واجد شرايط از طريق آزمون و مصاحبه متناسب با نياز واحدهاي آموزشي دخترانه و پسرانه اقدام مي‌كند.اطلاعيه مربوط به آزمون استخدامي آموزش و پرورش از ساعت17 روز پنجشنبه روي سايت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت و مطالعه دقيق اطلاعيه مذكور تا 21مرداد نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

وي با اعلام اينكه متقاضيان شركت در آزمون استخدامي آموزش و پرورش بايد مبلغ 48هزار تومان به‌صورت الكترونيكي يا از طريق كارت‌هاي بانكي متصل به شبكه شتاب پرداخت كرده و سپس نسبت به تكميل فرم ثبت‌نام اقدام كنند، افزود: ايثارگران 50درصد هزينه مذكور را پرداخت مي‌كنند و فرزندان شاهد از پرداخت كل مبلغ مذكور معاف هستند.همچنين با توجه به الزام پرداخت وجه ثبت‌نام، ايثارگران بايد كل مبلغ مذكور را واريز كنند و بعد از هماهنگي و تأييد بنياد شهيد مبلغ واريزي قابل استرداد است.

وي با اعلام اينكه اين آزمون در روز جمعه 27شهريور1394 برگزار مي‌شود، گفت:ملاك تعيين حوزه انتخابي داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلي است كه هنگام ثبت‌نام آن را ذكر كرده‌اند.كارت شركت در آزمون استخدامي آموزش و پرورش در تاريخ 24شهريور روي سايت سازمان سنجش قابل مشاهده و پرينت گرفتن است.

توكلي درخصوص مواد استخدامي آموزش و پرورش عنوان كرد: آزمون استخدامي شامل 2بخش آزمون عمومي و آزمون تخصصي است كه فناوري اطلاعات يا مهارت‌هاي هفت‌گانه icdl، رياضي و آمار مقدماتي، زبان و ادبيات فارسي، معارف اسلامي، زبان انگليسي عمومي، اطلاعات عمومي و دانش اجتماعي، هوش و توانمندي ذهني مواد آزمون عمومي هستند. مواد آزمون تخصصي نيز مطابق جدول مواد آزمون تخصصي استخدامي خواهد بود.

براساس اعلام آموزش و پرورش از تمامي پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون استخدامي، تعهد مبني بر 10سال خدمت، در محل جغرافيايي مورد تقاضا اخذ مي‌شود.همچنين مدرك تحصيلي كه داوطلب براساس آن استخدام شده آخرين مدرك وي تلقي و مدرك تحصيلي بالاتر اخذ شده قبل از تاريخ آگهي استخدام، پس از جذب به هيچ عنوان قابل پذيرش نخواهد بود.علاوه بر اين كليه پذيرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره يكساله مهارت‌هاي تعليم و تربيت در دانشگاه فرهنگيان، بدون دريافت حقوق و مزايا هستند و صدور حكم استخدامي منوط به كسب موفقيت در اين دوره است.

کد خبر 303348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha