شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: فرهاد فخر‌الدینی رهبر ارکستر ملی و بابک رضایی مدیرعامل انجمن موسیقی در نشستی مطبوعاتی، در تالار وحدت درباره برنامه‌های مشترک شان صحبت کردند.

رضایی تابستان امسال را برای  فعالیت‌های موسیقی بسیار پر رونق خواند و گفت: انجمن، فعالیت‌های موسیقی خود را با اجرای ارکستر موسیقی ملی در کاخ موزه نیاوران آغاز و با برگزاری کنسرت محمد‌رضا لطفی، گروه موسیقی ایرانی، گروه خروش، کودکان ایران زمین، نور، آوازه تهران و ذوالفنون و برگزاری شب های موسیقی ادامه داد.

مدیرعامل انجمن موسیقی با اشاره به اینکه تاکنون در شبهای موسیقی 400 هنرمند شهرستانی در تهران حضور داشته‌اند، اظهار داشت: این آمار تا پایان برگزاری شب های موسیقی به حدود 1000 نفر خواهد رسید، همچنین تاکنون تعداد بازدید‌کنندگان از این برنامه حدود 7000 هزار نفر بوده که تا پایان آن نیز به 17000 نفر می‌رسد که این خود نقطه عطفی در فعالیت‌های موسیقی کشور است.

رضایی در خصوص برنامه‌های آتی انجمن موسیقی گفت : بعد از ماه مبارک رمضان در 10 استان مجموعه شب های موسیقی را اجرا می کنیم. ارکستر سازهای بادی، ارکستر سمفونیک دانشگاه هنر در سالن رودکی و اجرای ارکستر ملی در شهرستانها و همچنین برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های انجمن موسیقی است.

فرهاد فخرالدینی رهبر ارکستر ملی نیزدر خصوص حضور این ارکستر در تبریز گفت: به نظر من باید از هر فرصتی استفاده کرد و نتیجه ارکستر را در اختیار مردم گذاشت. بر این اساس اولین اجرای ارکستر ملی را 14 و 15 در تبریز خواهیم داشت.

کد خبر 30327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز