چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۰
۰ نفر

مشکل پروپئیچ و استقلالی‌ها همچنان پابرجاست و ITC این بازیکن برای بازی با ملوان صادر نشده است.

پروپئیچ مثل موتومبا؟

براساس جواب استعلامي كه فيفا به باشگاه استقلال داده است، حل مشكل اين بازيكن در اختيار فدراسيون فو‌تبا‌ل قرار گرفته و تبعات احتمالي مشكلات اين بازيكن بر عهده فدراسيون فو‌تبا‌ل ايران، سازمان ليگ و باشگاه استقلال قرار گرفته است. مشكل اين بازيكن از آنجايي شروع شد كه وي در بازي تيم سابقش در ليگ اروپا به ميدان رفت و اين در حالي بود كه نيمه دوم بازي اين تيم در ليگ اروپا به وقت تهران بعد از پايان موعد نقل و انتقالات ليگ برتر بوده است.

اين در حالي است كه بهرام افشارزاده، مديرعامل استقلال مي‌گويد فيفا جواب شفافي درباره وضعيت پروپئيچ به باشگاهش نداده است. مديرعامل كهنه‌كار استقلالي‌ها در شرايطي از عدم‌شفافيت در مورد وضعيت اين بازيكن كروات سخن مي‌گويد كه بلافاصله از واژه‌اي عجيب استفاده مي‌كند و مي‌گويد: «ابهامي وجود ندارد.» اما پاسخ به اين امر مشخص نيست كه اگر ابهامي وجود ندارد، چرا مجوز بازي اين بازيكن براي بازي در استقلال صادر نمي‌شود. افشارزاده در حالي مي‌گويد ابهامي نيست كه بعد از آن ادامه مي‌دهد: «ان‌شا‌ء‌الله مشكل فعلي او حل مي‌شود. فيفا جوابي كه بايد به ما مي‌داد را نداده و پاسخ آنها به ما از شفافيت كافي برخوردار نيست.»

عدم‌شفافيت در موضوع پروپئيچ بازيكن خارجي باشگاه استقلال در شرايطي است كه به دلايلي كه استقلالي‌ها آن را بيان نمي‌كنند هنوز مجوز بازي اين بازيكن صادر نشده اما استقلال با وي قرارداد امضا كرده و حتما پولي در اين ميان رد و بدل شده است. اين موضوع اما بي‌شباهت به مسئله موتومبا، بازيكن جنجالي راه‌آهن نيست؛ چه آنكه ابهامات حضور او در ليگ برتر يكي از جنجالي‌ترين پرونده‌هاي سال‌هاي اخير فدراسيون فوتبال را به همراه داشت كه با ابهامات و مشكلاتي كه از خود به‌جا گذاشته، مختومه شده است. با اين حال بايد منتظر ماند تا وضعيت نامعلوم اين بازيكن مشخص شود؛ هرچند كه استقلالي‌ها نمي‌خواهند ريسك بازي دادن او را در ليگ برتر قبول‌كنند.

کد خبر 303148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha