همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال کره جنوبی موفق به شکست تیم ملی ب والیبال ایران شده وبه عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آخرین دیدار مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 20:25 روز سه‌شنبه (13 مرداد) تیم‌های ملی والیبال ب ایران و کره جنوبی در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر رفتند تا برنده این مسابقه سر گروه E شود که در پایان، این مسابقه 3 بر 1 به سود کره‌ای‌ها پایان یافت.

شاگردان پیمان اکبری ست اول این مسابقه را طوفانی آغاز کردند و با 8 اختلاف امتیاز و با نتیجه 25 بر 17 به پیروزی رسیدند. آنها ست دوم را هم خوب شروع کردند، اما امتیازهای این ست پایاپای پیش رفت و در پایان شاگردان یونهکوان 28 بر 26 پیروز میدان بودند.

تلاش والیبالیست‌های ایرانی در ست سوم بی‌نتیجه بود و این ست نیز 25 بر 20 به نام کره ثبت شد. با وجود آن که تیم ب ایران از حریف عقب بود، تمام تلاش خود را برای جبران اختلاف امتیاز کرد، اما در نهایت سه چهارم را نیز 25 بر 23 به حریف واگذار کرد تا سه بر یک مغلوب شده باشد.

حدود 1500 تماشاگر ایرانی در سالن حضور داشتند و پیش از مسابقه با طبل و شیپور از تیم ملی والیبال ب ایران حمایت کردند و در مقابل آنها 50 تماشگر کره‌ای در سالن حاضر بودند و با داشتن طبل‌های بزرگ یک لحظه آرام ننشستند.

مرحله یک چهارم نهایی جام هجدهم پنجشنبه آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال کره جنوبی از ساعت 13 حریف ژاپن خواهد بود و تیم ملی والیبال ب ایران از ساعت 19 به مصاف تیم استرالیا خواهد رفت.

فینال دوره گذشته مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کره جنوبی برگزار شد که تیم کشورمان با غلبه بر کره توانست برای دومین بار بر بام قهرمانی آسیا بایستد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

کد خبر 303147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha