سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

«خداحافظی طولانی»، «دوران عاشقی» و «مردن به وقت شهریور» در حالی اکران خود را در نوبت دوم تابستان آغاز کرده‌اند که نمایش عمومی ۲ کمدی پرفروش این روزها همچنان در سینماهای تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد.

به گزارش همشهري، «نهنگ عنبر» با وجود پايان مهلت اكران به‌دليل پايين نيامدن كف فروش و استقبال تماشاگران در 71سينماي سراسر ايران روي پرده است. فيلم تازه سامان مقدم در تهران 4ميليارد و 200ميليون تومان فروخته و فروش آن در ديگر شهرها يك ميليارد و 700ميليون تومان است. «گينس» محسن تنابنده هم در پنجمين هفته اكران در تهران به گيشه يك ميليارد و 800ميليون توماني رسيده و 800ميليون تومان از نمايش در شهرستان‌ها درآمد داشته است. اكران گينس در 34سينماي تهران و 65سالن خارج از پايتخت ادامه دارد.

در كنار 2فيلم طنز، تازه‌ترين ساخته‌هاي عليرضا رئيسيان، فرزاد موتمن و هاتف عليمرداني هم با موضوع‌هاي اجتماعي و خانوادگي وارد گود رقابت در اكران شده‌اند. «دوران عاشقي» در پايان هفته اول اكران در 26سينماي تهران 290ميليون تومان فروخته و نمايش عمومي آن از شنبه 17مرداد در شهرستان‌ها آغاز مي‌شود. «مردن به وقت شهريور» كه پس از 3‌ماه تأخير در گروه سينما آزادي اكران شده، با 21سينما در تهران به فروش 96ميليون توماني رسيده و در 5سالن شهرستان 27ميليون تومان فروخته است. از هفته آينده تعداد سينماهاي اين فيلم افزايش مي‌يابد.

«خداحافظي طولاني» موتمن هم با وجود تعداد سالن‌هاي اندك، فروشي نسبتا خوب نصيب تهيه‌كننده و پخش‌كننده كرده است. اين فيلم در 10سينماي تهران 100ميليون تومان و در 2سينماي شهرستان 20ميليون تومان فروخته است. از ميان 6فيلم روي پرده، «از رئيس‌جمهور پاداش نگيريد» كمال تبريزي با پايين آمدن كف فروش در 16سينماي سراسر ايران به نمايش درمي‌آيد. به‌نظر مي‌رسد در روزهاي آينده و با پايان يافتن اكران فيلم، يك شكست تجاري ديگر در كارنامه فيلمساز باتجربه به ثبت مي‌رسد. پاداش به‌احتمال فراوان با رقمي در حدود 400ميليون تومان با پرده‌ها خداحافظي مي‌كند.

کد خبر 303106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha