سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بندیکت کمبریج بازیگر مطرح سینما و تئاتر انگلستان به دلیل امتناع از ملاقات کردن با طرفداران خود بعد از اجرای نمایش «هملت»، با واکنش منتقدان مواجه شده است.

کامبرباچ

به گزارش مهر به نقل از تلگراف، «stage door» برای مخاطبان تئاتر اهمیت بسزایی دارد. صدای باز شدن این در برای آن‌ها صدایی رویایی است. «stage door» جایی است که تماشاگران با قهرمانان خود ملاقات می‌کنند و مخاطبان عاشق این لحظات هستند.

تماشاگران از این موضوع که کجا و چگونه می‌توانند از ستارگان مورد علاقه خود عکس یا امضا بگیرند، آگاه هستند. بعضی بازیگران نیز عاشق این کار هستند. کوین اسپیسی از جمله بازیگران مطرح و دوست داشتنی سینما و تئاتر است که همیشه بعد از اجرای نمایش و خروج از سالن تئاتر «اولدویک»، با علاقه‌مندان خود به گفتگو می‌پردازد، کاغذهایشان را امضا و نوشته‌های آن‌ها را مطالعه می‌کند.

در خروجی صحنه تئاتر

اسپیسی این ملاقات‌ها را خارج از کوچه‌های محصور شده توسط محافظان و قرار گرفتن روی سکوهایی جدا و محافظت شده بازیگران هالیوودی، انجام می‌دهد.

اما برخی بازیگران از تأثیرگذاری این ارتباط آگاه نیستند. بندیکت کمبریج بازیگر کاندیدای دریافت اسکار در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم «بازی تقلید» که این روزها در تئاتر باربیکن شهر لندن در نقش هملت در نمایش «هملت» به صحنه می‌رود اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای «stage door» و دیدار در این مکان با مخاطبان خود در نظر نگرفته است.

برخی منتقدان شناخته شده تئاتر انگلستان به کمبریج حق می‌دهند که بعد از ایفای نقشی سخت در یکی از مطرح‌ترین نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر، به استراحت و سپری کردن شب خود در خلوت بپردازد. به ویژه که این روزها برخی از طریق امضا گرفتن از بازیگران مطرح، برای خود درآمدزایی به راه‌انداخته‌اند و در سایت فروش «Ebay» کاغذها، عکس‌ها و خودکارهایی را به نام چهره‌های مطرح بازیگری به طرفداران آن‌ها می‌فروشند.

بندیکت کمبریج

اما نکته مهم این است که برای خیلی از علاقه‌مندان و تماشاگران تئاتری دیدن یک لبخند از قهرمانان مورد علاقه‌شان، یک دنیا ارزش دارد.

منتقدان تئاتر انگلستان به بندیکت کمبریج پیشنهاد داده‌اند که اگر تمایلی به امضا کردن یا عکس گرفتن با طرفداران خود را ندارد، به احترام آن‌ها که از نقاط مختلف انگلستان و جهان برای تماشای بازی او بر صحنه تئاتر به لندن آمده‌اند، در هنگام خروج از سالن تئاتر تنها یک لبخند به لب داشته باشد و اجازه بدهد که مخاطبان و علاقه‌مندان او را از نزدیک ببینند.

کد خبر 303069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha