سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: استقلال در حالی خودش را برای دیدار حساس با ملوان انزلی آماده می‌کند که پرویز مظلومی این روزها در تلاش است تا کوچک‌ترین حاشیه را از تیمش دور کند.

او بايد مقابل امير قلعه‌نويي قرار بگيرد و جزئي‌ترين اتفاق حاشيه‌اي شايد اردوي آبي‌ها را در آستانه اين بازي حساس به هم بريزد. بي‌جهت نيست كه باشگاه استقلال ديروز به تصميم مظلومي، حنيف عمران‌زاده را به كميته انضباطي دعوت كرد تا اين مدافع بابت رفتارهايي كه در تمرين داشته، توضيحاتي ارائه دهد. مي‌گويند سرمربي استقلال به عمران‌زاده گفته اضافه وزن دارد و بايد اختصاصي تمرين كند كه اين مسئله به مذاق مدافع استقلال خوش نيامد. اين بازيكن با ناراحتي بطري آب را به زمين كوبيد و به رختكن رفت و حالا بايد در مورد اين موضوع توضيحاتي را به كميته انضباطي ارائه دهد. اين در حالي است كه حنيف فعلا محروم است و در 2بازي آينده هم نمي‌تواند استقلال را همراهي كند. شايد اين نخستين سرپيچي يك بازيكن از مظلومي در استقلال است، موضوعي كه شايد در آينده توسط ديگر بازيكنان هم رخ دهد.با اين حال مظلومي تصميم گرفته تا با اين حاشيه‌ها برخورد كند.

  • حنيف اضافه وزن ندارد

محمد نوازي مربي استقلال اما در مورد ماجراي عمران‌زاده مي‌گويد:«من نديدم حنيف بطري‌ها را شوت كند در ضمن او اضافه وزن ندارد و از لحاظ بدني در شرايط خوبي به سر مي‌برد.اينكه مظلومي گفته بايد جدا تمرين كند يك ماجراي ديگري است.به هر حال حنيف محروم است و در شرايط بازي رسمي قرار ندارد.با اين شرايط اينكه او اضافه تمرين كند چيز عجيبي نيست ولي بايد بگويم كه او اضافه وزن ندارد.»منصور پورحيدري سرپرست آبي‌ها هم سعي در آرام‌كردن فضاي تيم دارد، او مي‌گويد: «مظلومي در تمرين ديروز يك جريمه براي عمران‌زاده درنظر گرفت كه اين جريمه مي‌تواند دويدن دور زمين يا هرچيز ديگر باشد. بحث اخراج عمران‌زاده يا چيزهاي ديگر مطرح نيست.»عمران‌زاده اما ديروز نسبت به اين موضوع در صفحه اينستاگرامش واكنش نشان داد.او در مورد حاشيه‌هاي اخير نوشت: «بي‌جهت داستان درست نكنيد. پايم درد مي‌كرد و اجازه گرفتم تا كنار زمين باشم.عصبانيتم به‌خاطر درد پايم بود، اينكه نتوانستم خوب تمرين كنم.»

  • آناليز ملوان توسط استقلالي‌ها

فرزاد مجيدي، محمدنوازي و ارژنگي آناليزورهاي استقلال ديروز در باشگاه استقلال حاضر شدند و بازي ملوان را آناليز كردند.با توجه به اينكه بازي استقلال- ملوان براي كادرفني آبي پوشان اهميت زيادي دارد، قرار است تيم آناليز استقلال نكات بازي ملوان را در اختيار كادرفني قرار بدهند تا اين تيم طبق سبك بازي ملوان تمرينات را طراحي كند.مجيد صالح مربي استقلال در مورد اين بازي مي‌گويد:«ملوان هم مانند ما در نخستين بازي به پيروزي رسيده است. ملوان در فصل گذشته با شايستگي در ليگ ماند. كادر جديد و بازيكنان خوبي به اين تيم اضافه شدند. آنها بهتر از فصل گذشته هستند و فكر مي‌كنم از نظر فني بازي خوبي را شاهد خواهيم بود.در ليگ ما تفاوت تيم‌ها ناچيز است.به‌نظرم اين بازي تقابل خوبي خواهد بود و اميدوارم زيبا باشد.»

کد خبر 303036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha