مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ روش استفاده از تجهیزات الکترونیکی را روشی اثربخش برای کاهش تخلفات ترافیکی دانست و گفت: سال گذشته به‌رغم افزایش ۵۶ درصدی دوربین‌های ثبت تخلف، تخلفات رانندگی ۱۲درصد کاهش یافته و این مزیت بزرگ بهره‌گیری از تجهیزات الکترونیکی در کاهش وقوع تخلفات را نشان می‌دهد.

سردار سيدتيمور حسيني، ديروز مهمان مؤسسه همشهري بود و اين خبر را اعلام كرد. رئيس پليس راهور تهران و همراهان وي ضمن بازديد از مؤسسه همشهري با مهدي ذاكري مديرعامل مؤسسه همشهري نيز ديدار و گفت‌وگو كردند. سردار حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار همشهري با اشاره به اهميت رعايت قوانين در جامعه گفت: به‌رغم برخي انتقادات از اينكه رقم جريمه با سبد خانواده همخواني ندارد، بايد بگويم كه چندبرابر شدن اين جرايم نيز ارتباطي با سبد خانوار ندارد.

وي در توضيح اين نكته تصريح كرد: اگر راننده‌اي با تلفن همراه در هنگام رانندگي صحبت نكند، كدام بخش از زندگي‌اش دچار مشكل مي‌شود؟ به گفته وي گران شدن اقلام مصرفي روزانه نظير لبنيات و شير اثر مستقيم بر زندگي و سبد خانوار دارد اما جرايم فقط اثر بازدارندگي دارند و موجب خلل در جامعه نمي‌شود. فقط كافي است با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي جريمه نشويم تا سبد خانوار مصون و محفوظ بماند.

کد خبر 303003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha