دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

فیـــلم ســینمایــی «مأموریت: غیرممکن- ملت خودسر» با بازی تام کروز در نقش مأمور ایتن هانت از جمعه گذشته همزمان در آمریکای شمالی و دیگر نقاط دنیا روی پرده رفت و در سینماهای آمریکا و کانادا ۵۶میلیون دلار فروخت.

 فیـــلم ســینمایــی «مأموریت: غیرممکن- ملت خودسر» با بازی تام کروز در

به گزارش همشهري، پنجمين فيلم از مجموعه ماموريت غيرممكن پس از «جنگ دنياها» با 65 و « مأموريت: غيرممكن 2» سومين فروش افتتاحيه برتر فيلمي با بازي كروز است كه در حدود 40بازار بين‌المللي ازجمله بريتانيا 65ميليون دلار فروخت تا مجموع درآمد نخستين هفته اكران آن از جمعه تا يكشنبه به 121ميليون دلار برسد. كروز در اين فيلم دوباره به نقش ايتن هانت مأمور شاخه غيررسمي سازمان جاسوسي سيا ظاهر شده است.

فروش 56ميليون دلاري ملت خودسر در شرايطي رقم خورد كه بسياري از كارشناسان براي آن فروشي 40ميليون دلاري را پيش‌بيني مي‌كردند. گرچه به‌نظر مي‌رسد تبليغ شفاهي تماشاگران مرد بالاي 25سال را ترغيب به تماشاي آن كرده است. نكته اينجاست كه منتقدان هم به اين فيلم كروز روي خوش نشان داده‌اند و انتظار مي‌رود پروژه 150ميليون دلاري به كارگرداني كريستوفر مك‌كواري همچنان به فروش خوب خود ادامه دهد.

جرمي رنر، الك بالدوين، سايمن پگ، وينگ ريمز، سايمن مك‌برني و ربكا فرگوسن هم در كنار كروز در ملت خودسر ايفاي نقش كرده‌اند. مك‌كواري كه 3سال پيش «جك ريچر» را با بازي ستاره ماموريت غيرممكن ساخت، براي نوشتن فيلمنامه فيلم سينمايي «مظنونين هميشگي» به كارگرداني برايان سينگر برنده اسكار بهترين فيلمنامه غيراقتباسي شد.

مجموعه مأموريت غيرممكن سال 1996 با فيلمي از برايان دي پالما كليد خورد و فيلم دوم را 4سال بعد جان وو كارگرداني كرد.
جي. جي. آبرامز و براد بِرد سازندگان قسمت‌هاي سوم و چهارم اين پروژه موفق هستند كه از موفق‌ترين آثار دوران حضور حرفه‌اي تام كروز در سينما به شمار مي‌روند. فيلم چهارم 4سال پيش 700ميليون دلار در دنيا فروخت.

کد خبر 302991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha