همشهری آنلاین: اسکی‌بازان ایران در رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان جایگاه‌های دوازدهم و پانزدهم را به دست آوردند.

ْGross-Ski

به گزارش روابط عمومي فدراسيون اسكي،‌ در آخرین روز رقابت‌های اسکی قهرمانی جوانان جهان، نمایندگان ایران در بخش مارپیچ بزرگ جایگاه‌های دوازدهم و پانزدهم را به دست آوردند.

در آخرین مرحله این رقابت‌ها که در پیست اسکی استیتنا نادولاری جمهوری چک برگزار شد، سید حسین صید با ثبت زمان 1 دقیقه و 7 ثانیه و 81 صدم ثانیه در جایگاه دوازدهم ایستاد و نیما بها با ثبت زمان 1 دقیقه و 9 ثانیه و 12 صدم ثانیه جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داد.

در این رقابت‌ها نماینده اتریش با ثبت زمان 1 دقیقه و 3 ثانیه و 53 صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از او نماینده آلمان با زمان 1 دقیقه و 4 ثانیه و 6 صدم ثانیه جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و نماینده چک با ثبت زمان 1 دقیقه و 4 ثانیه و 74 صدم ثانیه جایگاه سوم را به دست آورد.

اسکی‌بازان ایران در رقابت‌های مارپیچ کوچک که روز شنبه برگزار شده بود، نتوانسته بودند رقابت خود را به اتمام برسانند. همچنین سید حسین صید در مرحله نخست رقابت‌های سوپر جی (مارپیچ سرعت) در جایگاه دوازدهم ایستاده و در مرحله دوم جایگاه هشتم را کسب کرده بود.

نیما بها نیز در مرحله اول این بخش پانزدهم شد و در مرحله دوم از دور رقابت‌ها حذف شد. همچنین در بخش سوپر کمبینه (مارپیچ ترکیبی) سید حسین صید جایگاه هشتم را از آن خود کرد و نیما بها هم در این بخش حذف شد.

بدین ترتیب نمایندگان ایران به کار خود در رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان پایان دادند.

 

کد خبر 302921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha