همشهری‌آنلاین: کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک انتشارات سیمای شرق) در اولین نمایشگاه و جشنواره اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور شرکت خواهد کرد.

کتاب‌های زرافه در اولین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی کانون

به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب‌های زرافه با کتاب‌های چاپ اول خود که در سال جاری از آن‌ها رونمایی شده، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

عناوین کتاب‌های چاپ اول خردسال و کودک کتاب‌های زرافه عبارتند از: مجموعه سه جلدی «غول سیصد ساله» سروده ناصر کشاورز شامل «تولد عجیب و مهمان‌های غریب»، «چشمه جادو و تاجر لنگ» و «میزا زو بزا و حاکم بدجنس»، مجموعه چهار جلدی «نترسناک» نوشته نازنین آیگان شامل «نقاش هیولولوها»، «تاریکی»، «همه» و «ما» و همچنین مجموعه سه جلدی «اگر به یک ...» نوشته لارانامرآف شامل «اگر به یک موش شیرینی بدهی...» ترجمه مژگان کلهر، «اگر به یک سگ دونات بدهی...» و «اگر به یک گربه کیک بدهی...» ترجمه امیر لعلی.

نخستین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تاریخ 12 لغایت 16 مردادماه 94 در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون واقع در خیابان حجاب دایر است و علاقمندان می‌توانند برای بازدید و خرید کتاب‌های زرافه با تخفیف مخصوص نمایشگاه از ساعت 10 الی 20 در این نمایشگاه حضور یابند.

کد خبر 302900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha