همشهری آنلاین: وزیر کار از حذف یارانه ۲ میلیون نفر تا پایان مرداد خبر داد و گفت: چنانچه اشتباهاتی در حذف یارانه برخی افراد وجود داشته باشد برمی‌گردانیم و به سمت اجرای قانون مجلس حرکت می‌کنیم.

مهر نوشت: علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: چنانچه بخواهیم جامعه رو به جلو و متحولی داشته باشیم، نیاز است که در حوزه فرهنگ اقدامات اساسی انجام دهیم و فرهنگ نقش مهمی در تحول اجتماعی دارد و بر همین اساس نیاز داریم که سیاست گذاری و برنامه ریزی جدی در جامعه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: البته در مورد فرهنگ سازی با صدا و سیما تفاهمنامه‌ای به امضا رسیده و باید با رسانه ها و مطبوعات و وزارت ارشاد نیز با انعقاد تفاهمنامه اهداف فرهنگی خود را پیش بریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برخی ارزش ها در حال حاضر منفعل شده و کارایی لازم را ندارند، گفت: به دلیل عدم کارایی برخی از ارزش ها در جامعه امروز ناهنجاری هایی بروز پیدا کرده که به همین دلیل باید برای رفع این مشکلات و نیازهای جامعه ارزش ها احیاء شوند.

ربیعی با تاکید بر اینکه وضعیت کار در جامعه مناسب نیست، اظهار داشت: در حوزه بهره وری از نیروی کار نیاز به تحول شگرفی داریم به طوری که با وضعیت فعلی نمی توانیم با دنیا رقابت کنیم.

کد خبر 302838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha