همشهری آنلاین: در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تیم کشورمان به دو پیروزی و شش امتیاز دست یافت.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین دیدار خود در جام هجدهم سه بر صفر کویت را شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 22 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کسب کرده باشند.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب حمزه زرینی، علی حسین، پوریا فیاضی، رضا صفایی، محمدطاهر وادی، مسعود غلامی و مصطفی شریفات استفاده کرد.

تیم ملی والیبال مردان کویت در سال 1979 نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه کرد که چین قهرمان آن دوره شد.

کویت امسال برای دهمین بار در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شرکت می‌کند که بهترین عنوان کسب شده این تیم در این رقابت‌ها مقام چهارمی سال 1987 است. در آن سال مسابقات به میزبانی کویت برگزار شد.

تیم ایران در دومین جدال خود مقابل قزاقستان قرار گرفت و با نمایشی دیدنی این تیم را 3 بر 0 شکست داد.

تیم ملی ب والیبال ایران با ترکیب حمزه زرینی، مسعود غلامی، پوریا فیاضی، علی حسین، فرهاد پیروت‌پور، مصطفی شریفات و محمدطاهر وادی این دیدار را آغاز کرد و در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 16 و 27 بر 25 به پیروزی رسید و 6 امتیازی شد.
تيم ايران یکشنبه در آخرین دیدار از بازی‌های گروه A باید از ساعت 19 در سالن 12 هزار نفری به مصاف چین تایپه مدعی برود.

هجدهمین دوره ا مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه (9 مرداد) آغاز و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد. در این مسابقات 16 تیم در 4 گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

کد خبر 302830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha