۲ جوان شیطان‌صفت که با پراید شیشه‌دودی زنان و دختران را ربوده و پس از انتقال به اطراف تهران، آنها را آزار و اذیت می‌کردند، از سوی بازپرس جنایی تهران مجرم شناخته شدند و پرونده آنها به‌زودی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده خواهد شد.

متهمان كه 2جوان 21و 25ساله هستند، تمامي طعمه‌هاي خود را با يك پرايد شيشه‌دودي شكار مي‌كردند. آنها با اين خودرو در مناطق مختلف مخصوصا غرب پايتخت مي‌گشتند و زنان و دختراني را كه كنار خيابان منتظر تاكسي بودند، شناسايي مي‌كردند. يكي از آنها نقش راننده مسافركش و ديگري نقش مسافر را بازي مي‌كرد تا طعمه‌شان به راحتي به آنها اعتماد كرده و سوار خودروي آنها شود.

پس از آن جواني كه نقش مسافر را بازي مي‌كرد، به سمت صندلي عقب ماشين - جايي كه طعمه‌شان در آنجا نشسته بود- خم مي‌شد و با چكش يا چاقويي كه در دست داشت، او را تهديد به سكوت مي‌‌كرد. متهمان پس از آن به سمت بزرگراه‌هاي خروجي تهران از جمله بزرگراه آزادگان، منطقه فيروز بهرام يا جاده ساوه، تغيير مسير مي‌دادند و وقتي به محلي خلوت مي‌رسيدند، به طعمه‌شان در داخل ماشين تجاوز مي‌كردند و پس از آن با سرقت پول، ‌مدارك و طلاهاي طعمه‌شان، او را در همان محل رها مي‌كردند و متواري مي‌شدند.

فعاليت سياه اين باند ادامه داشت تا اينكه فروردين‌ماه و با شكايت دختري 22ساله كه قرباني آنها شده بود، تحقيقات پليس براي شناسايي مردان شيطان‌صفت شروع شد. اين تحقيقات مدتي بعد با به‌دست آمدن مشخصات خودروي متهمان وارد مرحله‌اي تازه شد و در نهايت هر دو متهم از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند و به جرم خود اقرار كردند. به گزارش همشهري، قاضي مدير‌روستا بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران روز گذشته قرار مجرميت در اين پرونده را صادر كرد و 2جوان شيطان‌صفت را به اتهام تجاوز، آدم‌ربايي و سرقت مقرون به آزار مجرم شناخت تا به‌زودي پس از صدور كيفرخواست در پرونده پاي ميزمحاكمه بروند.

کد خبر 302769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha