شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: هفته اول رقابت‌های لیگ برتر ایران روز پنجشنبه آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال تهران با گرفتن ۳ امتیاز از مشهد بازگشت و سپاهان قهرمان فصل قبل هم لیگ را با برد شروع کرد.

فوتبال-استقلال

 استقلال با پرويز مظلومي در مشهد سياه‌جامگان را با نتيجه 2 بر يك شكست داد تا اين مربي براي هفته‌هاي آينده با آرامش بيشتري روي نيمكت بنشيند. اين يك برد مهم براي آبي‌هاي پايتخت بود. نكته مهم در اين بازي درخشش سجاد شهباززاده مهاجم استقلال بود كه هر دو گل تيمش را در دقايق 37 و 78 به‌ثمر رساند و تك‌گل تيم ميزبان هم توسط نقي‌زاده به ثمر رسيد. پرويز مظلومي در مورد اين برد مي‌گويد: «در طول بازي فقط كمي از بازيكنانم ناراحت بودم كه چرا موقعيت‌هاي گل را يكي بعد از ديگري از دست مي‌دهند اما با اين حال بايد از آنها تشكر كنم كه توانستند بازي خوبي انجام دهند. بازيكنان جوان ما «احسنت» دارند كه توانستند كار را به خوبي پيش ببرند و با كمبودهايي كه در بازي امروز داشتيم توانستند خودشان را نشان داده و فوتبال خوبي ارائه كنند.» رسول خطيبي هم در مورد شكست تيمش مي‌گويد: «نخستين بازي سخت است و دوست داشتيم ۳ امتياز را كسب كنيم اما متأسفانه نشد. شايد در نيمه اول خيلي خوب كار نكرديم اما با بازي تيمم در نيمه دوم اميدوار شدم و متوجه شدم چقدر تيمم بزرگ است، البته كمي ناهماهنگي داشتيم. آينده تيم را روشن مي‌بينم و قول مي‌دهم بهتر بازي كنيم.»

  • اولين برد قهرمان

سپاهان هم در اصفهان گام اول را محكم برداشت و تيم ناشناخته استقلال خوزستان را كه تغييرات زيادي نسبت به فصل قبل انجام داده بود، با يك گل شكست داد. تك‌گل اين بازي در دقيقه65 توسط مهدي شريفي به ثمر رسيد. سپاهان البته در اين بازي چند فرصت هم به ميهمان داد كه شهاب‌گردان با درخششي كه داشت، مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

حسين فركي در مورد برد تيمش مي‌گويد: «از لحاظ فني مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري را بزنيم اما از آنجايي كه خودم فوتبال بازي كردم مي‌دانم هميشه در ابتداي كار استرس وجود دارد و همين مسئله در گل زدن تأثير منفي داشت. شهاب گردان هم روز خوبي را پشت‌سر گذاشت و 3امتياز را به ما تقديم كرد.» عبدالله ويسي هم در مورد شكست تيمش مي‌گويد:« ما بازي خوبي انجام داديم كه متأسفانه نتيجه نگرفتيم اما همين بازي به ما اعتمادبه‌نفس داد تا در ديدارهاي بعدي نمايش خوبي مقابل تيم‌هاي قدرتمند داشته باشيم.»

  • توقف صبا در قم

صباي قم هم در نخستين بازي مقابل تيم‌تازه وارد استقلال اهواز در قم با تساوي بدون گل متوقف شد تا تيم علي دايي 2 امتياز خانگي را از دست بدهد. دايي در مورد اين مساوي مي‌گويد: «من از نتيجه راضي نيستم اما از بازي بچه‌ها راضي‌ام و زمان مي‌برد كه به تيمي كه دوست دارم، برسم.»

ديدار سايپا و گسترش فولاد هم در تهران با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

  • نتايج بازي‌هاي روز پنجشنبه

سياه‌جامگان يك................................................................ استقلال تهران2
صباي قم صفر .................................................................... استقلال اهواز صفر
سايپا صفر ........................................................................گسترش فولاد صفر
سپاهان يك .............................................................. استقلال خوزستان صفر

کد خبر 302663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha