جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

پلیس با انتشار خبر دستگیری ۲سارق حرفه‌ای رینگ و لاستیک خودروهای شاسی بلند از شهروندانی که طی ماه‌های اخیر در شمال پایتخت طعمه سارقان قرار گرفته‌اند دعوت کرد برای تحویل‌گرفتن اموال مسروقه‌شان اقدام کنند.

سرقت

نيمه شب پنجم مرداد مأموران كلانتري 123نياوران هنگام گشتزني در خيابان سعيدي به 2جوان كه مشغول باز كردن لاستيك‌هاي يك خودروي هيوندا سانتافه بودند مشكوك شدند و يكي از آنها به نام امير را دستگير كردند ولي دومين نفر كه سعيد نام دارد توانست سوار بر يك خودروي پرشياي سفيد رنگ از دست مأموران فرار كند. جوان دستگير شده در همان بازجويي‌هاي مقدماتي به سرقت چند دستگاه خودرو و دستبرد به ده‌ها خودروي ديگر اعتراف كرد و گفت كه تخصص آنها سرقت رينگ و لاستيك خودروهاي شاسي بلند است.

در چنين شرايطي دستگيري همدست وي در دستور كار پليس قرار گرفت و مأموران پايگاه يكم پليس آگاهي چند روز بعد سعيد را در منطقه ولنجك دستگير كردند. بررسي‌ها نشان مي‌داد او از افراد سابقه دار در زمينه سرقت خودروست و چندي قبل نيز هنگام فرار به ضرب گلوله پليس مجروح و دستگير شده بود اما توانسته بود به بهانه درمان فرار كند.

با آغاز تحقيقات از متهمان 4مالخر در مناطق نياوران، ديباجي جنوبي، ميدان شوش و سرچشمه دستگير شدند و مقدار زيادي رينگ و لاستيك مسروقه خودروهاي شاسي بلند كشف شد. سرهنگ كرم يوسف وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر از شهرونداني كه با اين شيوه رينگ و لاستيك خودروهاي‌شان سرقت شده است دعوت كرد همراه با پرونده اوليه به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند تا نسبت به تحويل اموال آنها اقدام شود.

کد خبر 302628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha