جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهدی کامرانی نیز به لیگ بسکتبال چین پیوست تا دومین حضورش در بسکتبال این کشور را تجربه کند.

مهدی کامرانی

به گزارش ایسنا،‌ مهدی کامرانی سومین لژیونر بسکتبال ایران در سال جاری نام گرفت و راهی لیگ چین شد. گارد راس اول تیم ملی ایران که امسال دومین حضورش در لیگ چین را تجربه خواهد کرد با تیم بیجینگ فلای دراگونز قرارداد بسته است و پس از نیکخواه بهرامی و حدادی، سومین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ چین نام گرفت.

بیجینگ فلای دراگونز همان تیم چونگ پینگ است که در فصل گذشته ارسلان کاظمی را در اختیار داشت و برای این فصل توسط یک سرمایه دار جدید خریداری و به پکن منتقل شده است. فلای دراگونز اکنون تیم دوم پایتخت چین شناخته‌ می‌شود و قصد دارد تیمی قدرتمند و بهتر نسبت به فصل گذشته جذب کند که اخیرا استفان باتیستا بازیکن پست چهار و پنج تیم ملی اروگوئه را به خدمت گرفته‌است.

آیدین دیانت مدیر برنامه‌های مهدی کامرانی درباره این قرارداد گفت: مهدی کامرانی در فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ چین داشت و مورد توجه باشگاه‌ها قرار گرفت و ما بعد از مذاکراتی که داشتیم با این تیم به توافق رسیدیم و او نیز فصل آینده در لیگ چین به میدان خواهد رفت. تمام تلاش ما در این مذاکرات این بود که قراردادی شایسته مهدی کامرانی ثبت شود که این اتفاق افتاد.

با عقد قرارداد کامرانی اکنون تنها یک تیم چینی است که می‌تواند یک بازیکن آسیایی دیگر جذب کند. جیانسو تیم فصل قبل کامرانی هنوز سهمیه آسیایی‌اش را جذب نکرده‌است.

کد خبر 302593

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha