مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

تورهای تابستانی تهرانگردی پایتخت در ۱۰مسیر اصلی گردشگری برای شهروندان برگزار می‌شود.

شهرداری

برگزاري اين تورها كه در چند فصل گذشته با استقبال شهروندان مواجه شده است با هدف توسعه صنعت گردشگري انجام مي‌شود. به گفته زينب نصيري معاون توسعه سازمان رفاه شهرداري تهران، رونق صنعت گردشگري و توسعه تهرانگردي موجب مي‌شود تا شهروندان هويت ديني و ملي خود را در فضاهاي مختلف تهران پيدا كنند.

وي با تأكيد بر اينكه رونق گردشگري به توسعه فرهنگ شهروندي مي‌انجامد، گفت: واقعيت اين است كه توسعه گردشگري و نهادينه ساختن اين امر در زندگي اجتماعي شهروندان، غني‌تر شدن اوقات فراغت و افزايش اعتماد شهروندان به بدنه دولت و حاكميت را به همراه دارد. وي ادامه داد: با توجه به آثار مثبت رونق گردشگري در تهران، برنامه‌ريزي كرديم تا تورهاي تهرانگردي در تمامي فصول سال فعال شوند. بر اين اساس، برخلاف گذشته كه ستاد گردشگري تنها در ايام نوروز در تهران فعاليت مي‌كرد، در حال حاضر در كل سال فعال است و متناسب با فصل‌هاي پر مسافرت نوع فعاليت‌هايي كه براي بحث گردشگري برگزار مي‌كند، متفاوت مي‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند به‌صورت فردي، خانوادگي و حتي گروهي در تورها شركت كنند. البته شرط اين كار اين است كه براي
ثبت نام در تورها به نزديك‌ترين ايستگاه گردشگري محل سكونت خود مراجعه كنند.اين در حالي است كه در اين زمينه آژانس‌هاي گردشگري در 5پهنه شهر تهران فعاليت مي‌كنند. متقاضيان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با سامانه 4379 تماس بگيرند و به پهنه مرتبط با محل سكونت خود وصل شوند. برگزاري تورهاي تهرانگردي با همكاري 8 آژانس گردشگري صورت مي‌گيرد.

کد خبر 302516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha