چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنجشنبه ۸ مرداد آغاز می‌شود اما همچنان تعدادی از تیم‌های شرکت کننده از جمله پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا معماهای حل نشده بسیار دارند.

پرسپولیس

به گزارش ایرنا، پس از برکناری محمدحسین نژاد فلاح ازقائم مقامی باشگاه پرسپولیس و معرفی اعضای هیات مدیره جدید توسط وزارت ورزش که درآستانه فصل نقل وانتقالات صورت گرفت همگان منتظر تحول در این باشگاه بودند که به نظر می‌رسد این مهم هنوز بصورت ابهام باقی مانده است.

قسمتی از ابهامات در این باشگاه که این روزها به معماهای لاینحل تبدیل شده است عبارتند از انتخاب مدیرعامل، تعیین تکلیف حمایت کننده مالی، تسویه بدهی‌ها، رونمایی از لباس تیم در فصل جاری، عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات و حفظ بازیکنانی که قصد رفتن دارند.

اعضای هیات مدیره جدید ازهنگام قرارگرفتن در این پست هنوز برای تعیین تکلیف پست مدیریت دراین باشگاه به تفاهم نرسیده‌اند و نتوانسته‌اند با این مهم کنار بیایند.

آنان همچنین در جذب حمایت کننده مالی اختلاف دارند هرچند مدعی هستند که به دنبال جذب بهترین حامی مالی که صرف و صلاح را برای پرسپولیس داشته باشد، می‌باشند، اما تا کی بر این موضوع می‌خواهند پافشاری کنند مشخص نیست. فردا لیگ شروع می‌شود و هنوز حامی مالی باشگاه مشخص نشده است.

علاوه براین،مسئولان باشگاه با تولید کننده سابق البسه این باشگاه قطع همکاری کرده و قراراست درفصل جاری شرکت دیگری این مهم را بر عهده گیرد از این رو بازیکنان درسه دیدار ابتدایی فصل البسه تولیدی شرکت سابق را برتن خواهند کرد اتفاق عجیبی است.

درادامه معماهای پیچیده و غیرشفاف مدیران این باشگاه مخالفت با بازیکنانی همچون محمد عباس زاده و مسعود همامی است این دو در حالیکه درفهرست برانکو ایووانکوویچ قرار ندارند خواستار تسویه حساب و صدور رضایتنامه بودند که به پیشنهادهای جدید فکر کنند اما مسئولان باشگاه با توجه به بندی در قرارداد این دو بازیکن مانع از جدای‌شان شدند این موضوع با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات باعث بدون تیم ماندن این دو شده و آنان را بلاتکلیف کرده است.

تیم پرسپولیس در نخستین دیدار خود درچارچوب رقابت‌های لیگ پانزدهم ساعت 19:35 جمعه، 9 مرداد با تیم پدیده مشهد درورزشگاه آزادی تهران دیدار می‌کند.

کد خبر 302499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha