همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: هموطنان مردم در هنگام خرید، فروش، رهن واجاره حتما کد رهگیری بگیرند تا از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

حسام عقبایی در گفتگو با خبرگزاری صداو سیما افزود : با توجه به اینکه در فصل خرید و فروش مسکن به سر می‌بریم مردم برای معاملات مسکن در مشاوران املاک سراسر کشور حتما به پروانه کسب توجه کنند و تصویر فرد مشاوره دهنده را با تصویر پروانه کسب مطابقت دهند.

وی ادامه داد: مشاوران املاک نیز باید از هر گونه قرارداد بدون کد رهگیری جلوگیری کنند و در صورت تخلف، واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

عقبایی ، کد رهگیری را تضمین قرارداد ها دانست و افزود: اگر افراد در دریافت کد رهگیری سهل انگاری کنند یک ملک ممکن است به افراد زیادی فروخته شود.

وی درباره بازار خرید مسکن با توجه به شرایط اقتصادی و رفع تحریم‌ها گفت: معاملات مسکن در سال جاری خیز خروج از رکود را برداشته است و با توجه به تحریم ها و رونق اقتصادی بازار مسکن نیز تا پایان سال رشد خوبی پیدا می کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور افزود : با توجه به تثبیت قیمت‌ها فرصت خوبی برای خرید و فروش مسکن فراهم است و مردم دغدغه جهش قیمتی برای خریدو فروش مسکن نداشته باشند.

عقبایی اظهار داشت : وضع اجاره بهای مسکن هم تا پایان شهریور ثابت است و هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

عقبایی تصریح کرد : با توجه به اینکه ماه رمضان در تیرماه بود معاملات خرید و فروش مسکن در کشور،استان تهران و شهر تهران کاهش یافت و در تهران 10 هزار و 535 فقره قرارداد خرید و فروش و 16 هزار و27 فقره قرارداد اجاره؛ در استان تهران 16 هزار و 323 قرارداد خرید و فروش و20 هزارو 795 قرارداد اجاره و همچنین در کشور 65 هزار و 881 فقره خرید وفروش و 57 هزارو 958 قرارداد اجاره در کشور صورت گرفت.

کد خبر 301809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha