یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

درگیری ۳ جوان در پارک سرخه‌حصار با جنایت پایان یافت. ساعت ۸ صبح جمعه به بازپرس حسین پور خبر رسید که پسر ۳۱ساله‌ای شب قبل در درگیری با ضربات چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

دوست مقتول كه شب حادثه همراه وي بود، در برابر تيم تحقيق گفت: همراه مقتول و نامزدش به پارك سرخه حصار رفته بوديم كه در آنجا 2جوان به نامزد دوستم متلك گفتند. همين باعث شد كه دوستم عصباني شود و قبل از اينكه از پارك خارج شويم به سراغ آن 2جوان رفت و از ما خواست تا در ماشين منتظرش بنشينيم.

بعد از دقايقي متوجه شديم كه او چاقو خورده و به سرعت او را به بيمارستان رسانديم. به‌دنبال اظهارات اين جوان، تيمي از كارآگاهان راهي پارك سرخه حصار شدند و در تحقيق از نگهبان پارك، موفق شدند مشخصات 2جواني كه مقتول با آنها درگير شده بود را به‌دست آورند. در مرحله بعدي معلوم شد كه 2پسرجوان هم با ضربات چاقو مجروح شده و همان شب به بيمارستان منتقل شده بودند. يكي از آنها آسيب جزئي ديده بود كه بعد از چند ساعت مرخص شده و ديگري زير تيغ جراحي رفته كه با دستور قاضي هردو دستگير شدند. بازجويي از اين دو جوان كه به اداره دهم پليس آگاهي پايتخت منتقل شدند آغاز شده تا ابعاد پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 301401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha