همشهری‌آنلاین: نخستین مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه و تولید و تکثیر آثار موسیقی با نشست گروهی از ناشران و تولیدگران عرصه موسیقی در سالن وزارت کشور برگراز و نخستین هیت مدیره این مجمع صنفی انتخاب و معرفی شد.

مجمع صنفی ناشران موسیقی

به گزارش فارس اولین نشست «مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار موسیقی» پس از 25 سال با موضوع بررسی اساسنامه این مجمع و انتخاب هیئت مدیره با اعلام کاندیداتوری «بابک چمن آرا»،«مهدی کاشی»، «محمد رضا خانزاده»،«صدرالدین حسین خانی»، «محسن رجب پور»،«رامین صدیقی»، «علی عزیزی»،«امیر عباس ستایشگر»،«سید افشین معصومی» و« عاصفه فندرسکی» در سالن وزارت کشور برگزار شد.

نخستین نشست مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه ،تولید و تکثیر آثار موسیقی بعداز ظهر سه شنبه 23 تیرماه با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و نمایندگان موسسات در سالن وزارت کشور برگزار شد.

در این مجال پس از صحبتهایی مبنی بر اهداف این مجمع صنفی، اعلام شد که پس از قرائت اساسنامه و تصویب مصوبات با نظارت نماینده وزارت کشور و هیئت رئیسه که به انتخاب مدیران حاضر در جلسه این مسولیت را برعهده گرفتند ، اقدام به رای گیری و اعلام نتایج خواهد شد.

در ابتدای این نشست هیات موسس مجمع با بیان اینکه از بدو ورودشان به این پیشه در فکر منسجم کردن این حرفه و همچنین احقاق حق حقوق صنفی ناشران و تهیه کننده گان اثار شنیداری بوده اند ، این موضوع را مطرح کردند که تقریبا بعد 25 سال با تلاش شبانه روزی اعضای هیات موسس در مدت 6 سال اخیر به طور جدی و مستمر بر این امر تلاش کرده اند. تا با ثبت مجمع در خانه احزاب وزارت کشور و تاسیس مجمع صنفی اثار شنیداری بتوانند برخی از مشکلات تهیه کنندگان و ناشران اثار شنیداری رو برطرف و نسبت به رفع مشکلات بپردازند.

در ادامه این نشست رسمی و با حضور نماینده محترم وزارت کشور، توضیحاتی در باره روند این جلسه(قرائت مصوبات و رای گیری در مورد تصویب ها که شامل تعیین روزنامه ی به منظور پوشش خبری و پرداخت حق عضویت و.. ) و رای گیری ارائه شد.

پس از قرائت و تصویب اساسنامه، و تعیین روزنامه رسمی کشور (روزنامه حمایت) جهت درج اگهی های قانونی، و نیز نحوه جذب اعضا و تعیین مبلغ حق عضویت سالانه، رای گیری انجام و سپس با شمارش ارا هیات رییسه مجمع با حضور نماینده قانونی وزارت کشور ،شمارش و «بابک چمن آرا»با بالاترین رای و بعد آن «محسن رجب پور»، «رامین صدیقی»، «مهدی کاشی» و «امیرعباس ستایشگر» بیشترین رای را کسب و به عنوان اولین هئیت مدیره مجمع ناشران انتخاب شدند.

همچنین صدرالدین حسین خانی و عاصمه فندرسکی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این صنف منصوب شدند. در ادامه «علی عزیزی» به عنوان بازرس اصلی و سید افشین معصومی بعنوان بازرس علی البدل برای مدت ٣ سال انتخاب شدند.

کد خبر 301389

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha