همشهری آنلاین: رئال مادرید جدایی ایکر کاسیاس را تایید کرد و در بیانیه‌ای به ستایش از این دروازه‌بان پرداخت و از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد کرد.

کاسیاس

به گزارش ایسنا، ایکر کاسیاس پس از 25 سال حضور در رئال مادرید سرانجام تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود و پورتو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

کاسیاس اسطوره دروازه‌بانی رئال مادرید به شمار می‌آید. او در این دو فصل اخیر فشار زیادی را تحمل کرد و در نهایت هم چاره‌ای جز جدایی از این تیم نداشت و تصمیم گرفت که فوتبال پرتغال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند این درحالی بود که او از آرسنال و پاری سن ژرمن هم پیشنهاد داشت.

باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای به ستایش از کاسیاس پرداخت و از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد کرد. در بیانیه باشگاه رئال آمده است: "برای رئال مادرید امروز روز آن است که به ستایش از ایکر کاسیاس بپردازد و زحماتی را که او در این سال‌ها برای باشگاه رئال کشیده است ارج بنهد. یکی از بهترین دروازه‌بان‌های باشگاه رئال از جمع ما جدا نمی‌شود، بلکه بهترین سنگربان تاریخ رئال مادرید و فوتبال اسپانیا از جمع ما جدا شده است. احساسات و خاطرات بسیار زیادی پشت این جدایی وجود دارد. جان فشانی و موفقیت‌های زیادی در ورای این جدایی وجود دارد. ایکر کاسیاس با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشت رئال را بزرگتر از آنی کرد که بود. او کاپیتان رئال مادرید بود و نام خود را به عنوان اسطوره در تاریخ باشگاه رئال مادرید ثبت کرد".

در ادامه این بیانیه آمده است: "رئال مادرید باشگاهی است که قدمت 113 ساله دارد. کاسیاس 25 سال کامل در باشگاه ما حضور داشت. او رشد بسیار زیادی در رئال داشت و از یک دروازه‌بان جوان به بهترین دروازه‌بان تبدیل شد. کاسیاس به دروازه‌بانی مورد اعتماد تبدیل شد و هواداران عشق زیادی به او داشتند. نه تنها هواداران رئال مادرید بلکه هواداران دیگر تیم‌ها هم عاشقانه کاسیاس را دوست داشتند".

کاسیاس سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، دو قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها، سه قهرمانی در سوپر جام اروپا، پنج قهرمانی در رقابت‌های لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی، چهار قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، یک قهرمانی در جام جهانی و دو قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را به دست آورد. او 725 بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و 5 بار هم به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شد.

کد خبر 300833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha