دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مرحوم غلامی جانباز ۲۰ درصد از شهرستان زرند که به دلیل مرگ مغزی در بیمارستان بستری شده بود، با اهداء اعضاء خود به سه بیمار نیازمند زندگی بخشید.

جانباز

به گزارش ایسنا، دکتر مجید گیلانی با اعلام این خبر گفت: مرحوم غلامی در بیمارستان سیدالشهداء کرمان بستری بود که با تشخیص مرگ مغزی، پیشنهاد اهداء عضو به خانواده آن مرحوم داده شد و این خانواده نیز موافقت خود را برای انجام این کار خداپسندانه اعلام کردند.

گیلانی افزود: کار پیوند عضو همزمان با اولین شب از لیالی قدر در مرکز آموزشی درمانی افضلی‌پور کرمان انجام شد و دو خانم کلیه ها و یک مرد نیز کبد آن مرحوم را دریافت کردند.

هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن قدردانی و تشکر از اقدام خداپسندانه این خانواده محترم، گفت: این خانواده با اهداء اعضای عزیز از دست رفته خود لبخند زندگی را به سه بیمار نیازمند هدیه کردند.

گیلانی همچنین از همکاری پرسنل بیمارستان سید الشهداء کرمان و تیم پیوند عضو مرکز آموزشی درمانی افضلی پور قدردانی کرد.

به گفته هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ماه مبارک رمضان و در کمتر از 10 روز دو خانواده نسبت به اهداء عضو عزیز از دست رفته خود رضایت دادند و این موضوع جای شکر دارد که فرهنگ اهداء عضو از مرگ مغزی در جامعه رواج یافته است.

کد خبر 300288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha