همشهری آنلاین: در روز دوم مسابقات بین‌المللی شیرجه اتریش، حمید کریمی و شهنام نظرپور موفق به کسب نشان نقره و برنز تخته سه متر شدند.

نظرپور-سندل-کریمی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، نمایندگان شیرجه ایران با حمایت همااکسپرس در دومین روز از رقابت‌های خود در تورنومنت بین‌المللی شیرجه گراتس دو مدال دیگر گرفتند.

حمید کریمی و شهنام نظرپور، نمايندگان ایران در ماده تخته سه متر بودند. کریمی و نظرپور در این مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند تا پس از دو روز مسابقه هر کدام یک نقره و یک برنز در کارنامه خود داشته باشند.

در مسابقه تخته سه متر مردان، حمید کریمی و شهنام نظرپور به ترتیب با ۳۲۰٫۹۵ و ۲۶۵٫۹۰ امتیاز پس از یوهان سندل سوئدی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در مسابقات روز اول‌، محمد دوام، شیرجه‌روي آینده‌دار کشورمان هم حضور داشت. دوام در ماده تخته سه متر رده سنی C با کسب ۲۳۹٫۱۰ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد. در این ماده دو شیرجه‌روي انگلیسی و یک شیرجه‌روي سوئیسی اول تا سوم شدند.

در ادامه این رقابت‌ها مسابقات بخش سکو برای بزرگسالان و تخته یک متر برای شیرجه‌روهای زیر ۱۳ سال برگزار می‌شود.

محمد دوام در بخش تخته یک متر رده سنی ۱۳-۱۲ سال (c) با ۲۰ شیرجه‌روي اروپایی رقابت می‌کند. حمید کریمی و شهنام نظرپور هم در بخش سکو آخرین رقابت نمایندگان ایران را در اتریش برگزار می‌کنند.


نفرات برتر تخته یک متر مسابقات بین‌المللی اتریش:


1.یوهان سندل از سوئد- ۳۲۹٫۶۵ امتیاز


2.حمید کریمی از ایران- ۳۲۰٫۹۵ امتیاز


3.شهنام نظرپور از ایران- ۲۶۵٫۹۰ امتیاز

کد خبر 300225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha