دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷
۰ نفر

دور مقدماتی رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۵در دسته اول در حالی به ایستگاه آخر رسید که صعود تیم‌های برزیل، ایتالیا و صربستان از گروه A به دور نهایی قطعی شد.

 از گروه B نيز تيم‌هاي آمريكا و لهستان جواز حضور در مرحله نهايي را كسب كردند. اما ايران به كسب سهميه دسته يك اين رقابت‌ها اكتفا كرد.تيم واليبال ايران در ليگ جهاني 2015با كسب 6برد و 18امتياز در رده سوم گروه B ماند و‌ سهميه خود در دسته اول اين رقابت‌ها را حفظ كرد اما روسيه با يك پيروزي و كسب 5امتياز در مجموع دور مقدماتي به دسته دوم اين رقابت‌ها سقوط كرد. استراليا به‌عنوان تيم آخر گروه A با دو برد و با حساب امتيازهايش از روسيه توانست سهميه خود را حفظ كند.

امير خوش‌خبر، سرپرست تيم ملي واليبال درباره عملكرد تيم ملي واليبال در اين دوره از ليگ جهاني مي‌گويد:«من بي‌تعارف نمره 20را به تيم ايران مي‌دهم، اما بازهم تأكيد مي‌كنم كه دلم مي‌خواهد بدانم مردم چه نمره‌اي به بازيكنان مي‌دهند، چراكه نظر آنها از همه مهم‌تر است. مردم بسيار به تيم ملي كمك كردند و در بازي آخر هم با توجه به شرايط، طبيعي بود كه كمتر به سالن بيايند. بازيكنان هم انگيزه كافي نداشتند؛ شايد اگر لهستان در بازي اول به آمريكا مي‌باخت شرايط بازي دوم ما هم با روسيه متفاوت مي‌شد. روس‌ها انگيزه بسيار زيادي داشتند، اما در طرف مقابل بازيكنان ايران كم‌انگيزه بودند.

وي در مورد اينكه گفته مي‌شود ايران بازي دوم را از روي عمد به روسيه واگذار كرد تا اين تيم در سطح اول بماند ، تأكيد كرد: «باخت عمدي به روسيه؟ خنده‌دار است. واقعاً چنين چيزي وجود ندارد. بازيكنان و كواچ دوست داشتند بازي آخر ليگ جهاني را با پيروزي پشت سر بگذارند تا مردم هم با خاطره خوب سالن را ترك كنند، اما متأسفانه اينگونه نشد. مگر مي‌شود مقابل مردم و تماشاگران اصلاً به چنين موضوعات خنده‌داري فكر كرد؟ بازيكنان ايران هميشه فقط به برد فكر مي‌كنند و چنين صحبت‌هايي شايعه است. سرپرست تيم ملي همچنين درباره برنامه‌هاي آينده تيم ملي واليبال ايران در تابستان گفت: بازيكنان 2هفته استراحت خواهند كرد و كواچ هم به صربستان مي‌رود. اين تعطيلي فرصت مناسبي است تا بازيكنان و كادر فني در كنار خانواده‌هاي خود باشند. سرمربي تيم ملي امشب به كشورش مي‌رود و احتمالاً 26يا 27تير‌ماه به ايران بازمي‌گردد تا براي تيم ملي برنامه‌ريزي كند.

کد خبر 300221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha