دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: استقلال که در فصل نقل و انتقالات از رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس پیش افتاده است، دیروز با کرار جاسم برای ادامه همکاری به توافق رسید.

اين در حالي است كه هافبك عراقي و پُرحاشيه استقلال ساز جدايي سر داده و درصدد ترك فوتبال ايران بود.علي نظري جويباري معاون و مسئول نقل و انتقالات‌ استقلال در مورد توافق با كرار مي‌گويد: «جلسه خوبي با مدير برنامه‌هاي كرار جاسم داشتيم و در مورد چگونگي همكاري با اين بازيكن صحبت كرديم. براساس توافقي كه صورت گرفته، ما بايد قسط اول كرار را به او بدهيم تا در تمرينات حضور يابد در غيراين صورت در تمرينات شركت نمي‌كند. 10درصد از قرارداد كرار را هم نگه مي‌داريم و در پايان مدت قراردادش با باشگاه استقلال به او پرداخت خواهيم كرد.»

  • نكونام را نمي‌خواهند

در اين چند روز هم رسانه‌ها از اضافه شدن جواد نكونام به استقلال خبر دادند ولي اين بازيكن در فهرست پرويز مظلومي قرار ندارد.بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال اما در اين خصوص مي‌گويد: « تا اين لحظه نكونام در ليست مظلومي نبوده و او چيزي در مورد حضور نكونام در استقلال به من نگفته است. بايد مظلومي در اين خصوص تصميم بگيرد.»استقلال اما يك هافبك و يك مهاجم خارجي هم مي‌خواهد كه قرار است گزينه‌هاي اين تيم به ايران بيايند.افشارزاده در اين خصوص هم حرف مي‌زند:« هنوز زمان ورود بازيكنان خارجي مشخص نيست اما اين خبر صحت دارد.»نظري‌جويباري هم در مورد تمايل باشگاه استقلال با يك مهاجم و هافبك خارجي مي‌گويد: «ما يك مهاجم و يك هافبك برزيلي را مدنظر داريم كه هنوز با آنها به توافق نرسيده‌ايم. قطعا اگر با اين بازيكنان به توافق ابتدايي برسيم به ايران خواهند آمد تا مقدمات امضاي قرارداد نهايي را فراهم آوريم.»

  • پورحيدري سرپرست شد

باشگاه استقلال منصور پورحيدري را هم به‌عنوان سرپرست اين تيم معرفي كرد.پورحيدري كه گفته بود اين پُست را نمي‌پذيرد در اين خصوص مي‌گويد:« افشارزاده از ماه‌ها قبل و پس از پايان فصل گذشته به من اين پيشنهاد را داده بود.من يك گرفتاري كوچك دارم كه بايد ابتدا حل شود و سپس در خدمت استقلال باشم. ‌»

  • قسط اول رحمتي واريز شد

ديروز اما استقلالي‌ها پيش‌قسط اول قرارداد سيدمهدي رحمتي را هم پرداخت كردند. رحمتي بخش اول پول قرارداد خود را از باشگاه استقلال دريافت نكرده بود و از مسئولان اين باشگاه خواست تا اين پول را براي دريافت رضايت‌نامه روزبه چشمي به باشگاه صبا پرداخت كنند.او سرانجام ديروز قسط اول قراردادش را دريافت كرد.

پس از پرداخت بخش اول قسط رحمتي براي دريافت رضايت‌نامه چشمي از باشگاه صباي قم، پول مورد نياز اين بازيكن نيز تأمين شد و ديروز قسط اول دروازه‌بان آبي‌پوشان به حسابش واريز شد. رحمتي در حالي قسط اول قراردادش را دريافت كرد كه مسئولان اين باشگاه هنوز به ديگر بازيكنان استقلال پول نداده‌اند. مديران استقلال هم منتظر بهبود اوضاع مالي باشگاه هستند تا تعهدات مالي‌شان را درخصوص بازيكنان و كادر فني انجام دهند.

کد خبر 300219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha