همشهری آنلاین: تیم چین در مصاف با ایران با نتیجه ۶۴ بر ۵۹ مغلوب شد. تیم ایران با این پیروزی برای کسب جایگاه سیزدهم با تیم جمهوری دومنیکن روبه رو خواهد شد.

Basketball

اولین امتیاز بازی توسط بازیکنان ایران وارد سبد چینی‌ها شد. برتری تیم ایران در کوارتر نخست با اختلاف نزدیکی ادامه داشت، اما در نهایت بازیکنان چین موفق شدند این كوارتر را با نتیجه تساوی 12 به پایان برند.

بازی پایاپای دو تیم در کوارتر دوم ادامه داشت، اما در پایان 10 دقیقه بازیکنان چین با یک پرتاب پنالتی در مجموع 28 بر 27 نیمه نخست را به پایان بردند.

در کوارتر سوم تلاش بازیکنان ایران و چین باز هم نتیجه تساوی را به دنبال داشت تا همچنان تیم چین با یک امتیاز برتری آغازگر کوارتر چهارم باشد.

در کوارتر چهارم بازیکنان ایران قدرت واقعی خود را به رخ چینی‌ها کشیدند و با پرتاب های سه امتیازی به برتری حریف خاتمه دادند و در نهایت با نتیجه 64 بر 59 موفق شدند اولین پیروزی خود در مسابقات جهانی را به دست آورند.

به گزارش روابط عمومي فدارسيون بسكتبال،‌ بازی آخر تیم ملی ایران برای رسیدن به جایگاه 13 یکشنبه 14 تیر ماه مقابل تیم دومينیکن خواهد بود که ساعت 13:30 به وقت تهران برگزار می‌گردد.

کد خبر 300104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha