چند روز پس از دستگیری ۲ جوان شیطان‌صفت که با پراید شیشه‌دودی زنان و دختران را ربوده و پس از انتقال به اطراف تهران آنها را آزار و اذیت می‌کردند تعداد شاکیان پرونده به ۱۲ نفر رسید.

متهم

بررسي‌هاي پليس نشان مي‌دهد متهمان كه 2جوان 21و 25ساله هستند، تمامي طعمه‌هاي خود را با يك پرايد شيشه‌دودي شكار مي‌كردند. آنها با اين خودرو در مناطق مختلف مخصوصا غرب پايتخت مي‌گشتند و زنان و دختراني را كه كنار خيابان منتظر تاكسي بودند شناسايي مي‌كردند. يكي از آنها نقش راننده مسافركش و ديگري نقش مسافر را بازي مي‌كرد و وقتي طعمه‌شان سوار ماشين مي‌شد، با چكش يا چاقو او را تهديد به سكوت مي‌‌كردند. متهمان پس از آن به سمت بزرگراه‌هاي خروجي تهران تغيير مسير مي‌دادند و وقتي به محلي خلوت مي‌رسيدند، به طعمه‌شان در داخل ماشين تجاوز مي‌كردند و پس از آن او را در همان محل رها كرده و متواري مي‌شدند.

فعاليت سياه اين باند ادامه داشت تا اينكه هفتم فروردين‌ماه و با شكايت دختري 22ساله كه قرباني آنها شده بود، تحقيقات پليس براي شناسايي مردان شيطان‌صفت شروع شد. اين تحقيقات مدتي بعد با به‌دست آمدن مشخصات خودروي متهمان وارد مرحله‌اي تازه شد و در نهايت هر دو متهم چند روز پيش از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند.

درحالي‌كه مردان شيطان‌صفت به ربودن و آزار و اذيت 8زن و دختر اعتراف كرده و 2شاكي نيز با حضور در اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران آنها را شناسايي كرده بودند تصوير متهمان در روزنامه‌ها منتشر شد و پس از آن 10شاكي ديگر كه طعمه‌ اين باند دونفره قرار گرفته بودند با حضور در اداره آگاهي، متهمان را شناسايي و از آنها شكايت كردند.

يكي از آنها زن 29ساله‌اي است كه وقتي مقابل مردان شيطان‌صفت قرار گرفت درحالي‌كه وحشت كرده بود، آنها را شناسايي كرد و در تشريح ماجرا گفت: 20 ارديبهشت بود و هوا تاريك شده بود. در جنت‌آباد، منتظر تاكسي بودم كه يك پرايد شيشه‌دودي مقابلم توقف كرد و وقتي گفتم كه مي‌خواهم به ميدان صادقيه بروم، راننده با اشاره سر خواست سوار شوم.

زن جوان در حالي كه با انگشت جوان 25ساله را نشان مي‌داد، گفت: اين مرد روي صندلي كنار راننده نشسته بود وپس از طي مسيري كوتاه، به طرفم خم شد و تيغه چاقويش را روي پهلويم قرار داد و تهديد كرد كه اگر سر و صدا كنم مرا مي‌كشد. راننده به طرف اتوبان آزادگان تغيير مسير داد و مرد جوان كه مدام تهديدم مي‌كرد، همه پول‌ها و طلاهايم را گرفت و به زور به من تجاوز كرد و پس از آن مرا به بيرون از ماشين پرت كرد و هر دو متواري شدند.

در آن لحظه متوجه شدم كه آنها روي پلاك ماشين را با پارچه پوشانده بودند تا شناسايي نشوند. شاكي ديگر كارمند يكي از دانشگاه‌هاي تهران بود. او 12 فروردين وقتي در غرب تهران به‌عنوان مسافر سوار ماشين متهمان شد به دام آنها افتاد و مردان شيطان‌صفت در نزديكي اسلامشهر نقشه شومشان را عملي كردند.

بررسي اظهارات ديگر شاكيان هم نشان مي‌داد كه متهمان معمولا طعمه‌هايشان را در غرب تهران سوار كرده و با انتقال آنها به بزرگراه آزادگان، منطقه فيروز بهرام يا جاده ساوه، نقشه شومشان را عملي مي‌كردند. درحالي‌كه تا حالا بيشتر از 10زن و دختر مردان شيطان صفت را شناسايي كرده‌اند، ديگر شاكيان احتمالي مي‌توانند با اطمينان از محفوظ ماندن هويتشان نزد پليس و دستگاه قضايي، براي شكايت به اداره شانزدهم پليس آگاهي مراجعه كنند يا با شماره تلفن‌هاي 51055516 و 51055574 تماس بگيرند.

کد خبر 300039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha