جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

پلیس در جست و جوی مرد جاعلی است که با فروش ۳ سکه تمام بهار آزادی که از جنس مس ساخته شده بود، سر طلافروش را کلاه گذاشت و فراری شد.

متهم

چند روز پيش مرد جواني به يك طلافروشي در فرديس كرج رفت و مدعي شد كه قصد فروش 3سكه تمام بهار آزادي را دارد. وي سكه‌ها را در اختيار طلافروش قرار داد و بعد از گرفتن پول بدون آنكه آنها را بشمارد سراسيمه از مغازه بيرون رفت. همين شك طلا فروش را برانگيخت و باعث شد كه پلمب سكه‌ها را باز كند و آنجا بود كه متوجه شد چه كلاهي سرش رفته است. سكه‌ها نه‌تنها طلا نبود بلكه از جنس مس بود كه به طرز ماهرانه‌اي جعل شده بود. پس از آن مالباخته راهي كلانتري فرديس شد و به طرح شكايت پرداخت.

وي گفت: كنار پلمب سكه‌ها، نام يك صرافي معروف در تهران حك شده بود كه اصلا جاي شكي باقي نمي‌گذاشت. به‌دنبال اظهارات اين طلافروش تحقيقات ماموران آغاز و مشخص شد مغازه وي مجهز به دوربين مداربسته است. آنجا بود كه تصاوير مرد شياد به‌دست آمد و مجوز انتشار آن از سوي بازپرس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب فرديس صادر شد. چنانچه هركس وي را ديده و يا اطلاعي از مخفيگاه او دارد مي‌تواند اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 026121878961در اختيار مأموران پليس آگاهي شهرستان فرديس قرار دهد.

کد خبر 299919

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha